سخنرانی پر از توهین و تخریب علیه هاشمی و دولت روحانی در اهواز

خورنا -گروه سیاسی: همانطور که خورنا پیش بینی کرده بود شب گذشته سعید قاسمی در یکی از مساجد اهواز در یک میتینگ سیاسی شرکت کرد و سخنان تندی علیه دولت روحانی و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایراد کرد.

او دولت تدبیر و امید را نماد تزویر خواند و گفت: کلکسیونی از فسادها و خیانت‌های اصلاح‌طلبان در کشور وجود دارد. جریان تزویر تا ۴ ماه دیگر از کشور برچیده می‌شود و اگر نشد ناراحت نباشید چون کمی دیرتر و پس از ۴ سال و ۴ ماه مردم چهره این جریان را می‌شناسند و آخرین میخ حزب‌الله بر تابوت عاشقان لیبرالیسم در داخل زده می شود.
قاسمی از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تعابیری زننده یاد کرد و افزود: شیخ خاطره دوست داشت شیخ ساده‌لوح رهبری را در اختیار بگیرد تا با شیب ملایم نظام را تصاحب کنند، این‌ اشخاص را باید با اسم کامل و به همراه القاب گفت تا شخصیت واقعی آن‌ها برای مردم شناخته شود.
وی خطاب به دولت روحانی گفت: به‌دروغ می‌گویند برای هر اقدام در برجام از مقام معظم رهبری اجازه گرفته‌ایم/فتنه گران به بتن کردن راکتور اراک راضی نشدند و به دنبال بتن کردن تفکر انقلابی هستند.
بگفته وی, نبرد با فتنه گران از گذشته در جهان اسلام بوده و تا زمان حضور امام غایب ادامه دارد. وقتی پای جاسوسی، وطن‌فروشی ضدیت با انقلاب، مزدوری برای آمریکا و رژیم صهیونیستی، حقوق نجومی، قراردادهای محرمانه، فساد اخلاقی، فساد اقتصادی و اختلاس و ارتشا در میان باشد پای اصلاح‌طلبان در میان است و به همین دلیل فتنه‌ها ادامه دارد.

قاسمی گفت: مهم‌تر از شناخت فتنه، شناخت صحنه است چرا که در فتنه‌ها اقشار مختلفی حضور دارند و برای همین امام یادمان داد که تاریخ اسلام پر از خیانت بزرگان است. ما باید بدانیم که راه فتنه‌گری باید بسته شود چرا که آن‌ها با بتن کردن راکتور اراک راضی نشدند و به دنبال بتن کردن تفکر انقلابی هستند.
سخنان وی حاوی مطالب دیگری نیز بود که از ذکر آن خودداری نمودیم.
وی بارها قبل نیز علیه شخص رییس جمهور و دولت مواضع تند و تخریبی اتخاذ کرده بود.بااین حال معلوم نیست با وجود فرمایشات رهبری برای جلوگیری از ایجاد فضای دوقطبی در کشور و توصیه به حفظ همدلی و آرامش در فضای سیاسی کشور، چرا مسئولان سیاسی استان اجازه برپایی این میتینگ سیاسی را داده اند؟ و چه کسی پاسخگوی توهین ها و تخریب های صورت گرفته در این سخنرانی است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اروند اصلاح طلب اتفاقا باید همه سخنان ایشان را منتشر می کردید تا مردم این فرد را بیشتر بشناسند!!
  • ناشناس آقای شریعتی که استان دار دولت هستش داره به دولت خیانت میکند
  • یاسمین،امیدیه وقتی شخصی پیدا میشه که حقایق رو به مردم بگه، پشت سرش بدگویی میکنید اتفاقا سردار قاسمی همون حقایقی که شما کتمان میکنید رو میگن،،،جناب خاطره واقعا دنبال شورایی کردن رهبری بوده و هست که به گور خواهد برد،،،لبیک یا خامنه ای
  • رضا اقوام روزگار به اخلاق زنده اند .................قومی که گشت فاقد اخلاق مردنی است