به مناسبت هفته بسیج اولین دوره مسابقات دارت در ایذه برگزار شد

فیروز بیگلری / خورنا، همزمان با هفته بسیج و به مناسبت این هفته اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه اولین دوره مسابقات دارت را برگزار کرد .
در این مسابقات که با حضور ۱۸ ورزشکار در بخش آقایان و ۲۴ ورزشکار در بخش بانوان به میزبانی باشگاه خاتون و به مدیریت خانم فرشته خدیوی برگزار شد امید نوروزی با کسب ۱۸۷ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد هوشنگ نصیری با ۱۵۹ امتیاز و حسین نوذریان با ۱۵۷ امتیاز دوم و سوم شدند .
در بخش بانوان نیز فاطمه نوروزی با ۱۷۳ امتیاز اول شد و خانم ها مهین نوروزی و سحر نو روزی به ترتیب با کسب ۱۴۲ امتیاز و ۱۳۶ امتیاز سکوهای دوم و سوم را از آن خود کردند .
هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه ضمن تبریک هفته بسبج در مورد اولین دوره مسابقات دارت در ایذه گفت: ما به مناسبت هفته بسیج خانه دارت را در ایذه و در باشگاه خاتون به مدیریت خانم فرشته خدیوی افتتاح کردیم که خانم مهناز نوروزی به عنوان مسئول کمیته دارت در ایذه انتخاب شد .
حاتمی افزود : با توجه به استعدادهای فراوانی که در رشته های مختلف داشتیم و عناوین های مهم هم در استان ، کشور و جهان کسی کردیم به زودی در رشته دارت نیز قهرمانان زیادی در مسابقات استانی و کشوری معرفی خواهیم کرد .
به گزارش خورنا از ایذه، در مسابقات دارت به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا شد .
img-20161125-wa0010