تمرینات تیم نفت آبادان به‌طور منظم در حال پیگیری است

خورنا: سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تمرینات تیم به‌منظور برگزاری دیدار با سپاهان اصفهان به‌طور منظم در حال پیگیری است.

علیرضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان درباره آخرین وضعیت تیم نفت آبادان اظهار کرد: تمرینات تیم به‌منظور برگزاری دیدار با سپاهان اصفهان به‌طور منظم در حال پیگیری است.

وی افزود: بازیکنان خود را برای بازی هفته آینده برابر این تیم اصفهانی آماده کرده و تمام تمرکز خود را بر روی تمرینات گذاشته‌اند.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: تیم نفت آبادان در دو هفته اخیر رقابت‌های لیگ بازی‌های خوب و نتایج نسبتاً مناسبی را نیز گرفته و امیدواریم با پیروزی در برابر سپاهان شاهد بهبود وضعیت تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر باشیم.

* نمایندگان AFC از ورزشگاه تختی ابراز رضایت کردند

وی در ادامه به بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از ورزشگاه تختی آبادان اشاره کرد و گفت: روز گذشته نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌منظور صدور مجوز لیگ قهرمانان آسیا از امکانات و بخش‌های مختلف باشگاه صنعت نفت آبادان بازدید کردند.

خلیلی‌نیا در پایان بیان کرد: نمایندگان AFC پس از بازدید از بخش‌های مختلف ورزشگاه تختی آبادان از پیشرفت‌های حاصل شده در طول یک سال گذشته در این ورزشگاه ابراز رضایت کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *