ساحل‌سازی منطقه آزاد اروند سبب تعفن نهرهای مینوشهر شده است

خورنا: رئیس شورای شهرستان خرمشهر گفت: اجرای پروژه ساحل‌سازی سازمان منطقه آزاد اروند سبب تعفن نهرهای این منطقه و ایجاد مشکلات بهداشتی و در نهایت آسیب جدی به امر کشاورزی شده است.

هاشم سیاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: مینوشهر با وجود برخورداری از رودخانه پرآب بسیار مستعد در کشاورزی و سرمایه‌گذاری در این بخش است.

وی افزود: بخش کشاورزی مینوشهر با مشکلاتی دست به گریبان بوده که همین امر موجبات نارضایتی کشاورزان را فراهم کرده و آنها را برای امرار معاش با موانعی روبه‌رو کرده است.

رئیس شورای شهرستان خرمشهر با اشاره به عمده مشکلات کشاورزان منطقه تصریح کرد: مشکلات کشاورزی از قبیل کمبود آب و بسته شدن انهار بخش مینو و راکد بودن آب در انهار ناشی از اجرای پروژه ساحل‌سازی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند سبب تعفن این نهرها و ایجاد مشکلات بهداشتی و در نهایت آسیب جدی به امر کشاورزی و کشاورزان شده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا مسئولان شهرستان باید در این خصوص اقدامات مؤثری در دستور کار قرار داده و مشکل کشاورزان را رفع کنند.

سیاحی عنوان کرد: از کشاورزان نیز می‌خواهیم با تعامل و حمایت بیشتر، مسئولان امر را حمایت کرده و در راستای رفع مشکلات آنها بکوشند.

وی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌ویژه سازمان منطقه آزاد اروند خواست در خصوص مشکل پیش آمده برای بخش کشاورزی منطقه اقدامات لازم را اعمال کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *