۵۱ بانوی آبادانی در بازارچه خوداشتغالی مشغول کار می‌شوند

خورنا: مشاور امور بانوان در فرمانداری آبادان گفت: ۵۱ بانوی آبادانی در بازارچه خوداشتغالی افتتاح شده در شهرستان مشغول کار می‌شوند.

مهسا سادات محسنی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: همه تلاش امور بانوان فرمانداری این شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های بانوان منطقه است.

وی افزود: دیده می‌شود زنان و دختران ما همپای مردان در راه تحصیل و ایجاد شغل فعالیت‌های چشمگیر از خود نشان می‌دهند.

مشاور امور بانوان در فرمانداری آبادان خاطرنشان کرد: زمانی که سطح تحصیلات، آموزش، فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی افزایش پیدا می‌کند توقعات برای رسیدن به تأمین نیازمندی‌های زندگی نیز بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته توسط امور بانوان فرمانداری در آبادان گفت: یکی از اقدامات اساسی این کمیسیون افتتاح نخستین بازارچه خوداشتغالی بانوان شهرستان است که در حال حاضر این مکان با همکاری شهرداری آبادان افتتاح  شده است.

محسنی‌فر با بیان اینکه تاکنون ۵۱ نفر از خانم‌های فعال در زمینه خود اشتغالی برای دریافت غرفه ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: به زودی با عقد قرارداد فعالیت و فروش محصولات بانوان خوداشتغال آبادانی در این مکان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم این گام مؤثر، مسیر را برای ارتقای فعالیت‌های بانوان هموارتر کرده و دیگر بانوان را برای آموزش‌های متعالی بیشتر ترغیب کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *