ساحل هندیجان قهرمان دومین دوره مسابقات فوتبال جام شهید محمد رضا بهبهانی شد

خورنا ساحل هندیجان قهرمان دومین دوره مسابقات فوتبال جام شهید محمد رضا بهبهانی شد.

مهرداد پیرامون مدیرعامل تیم فوتبال  پرسپولیس هندیجان در گفتگو با یونس عبادی خبرنگارورزشی خورنا اظهار کرد: دومین دوره مسابقات فوتبال جام شهید محمد رضا بهبهانی و  بازیکنان فقید این باشگاه  با قهرمانی تیم فوتبال ساحل هندیجان خاتمه یافت.

وی افزود: تیمهای ساحل هندیجان و وحدت شهر زهره درآخرین دیدار این رقابت ها به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ساحل موفق شد با گلهای رشید زایری .محمد مقدم دو گل و محسن عباسپور حریف خود را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد و با هفت امتیاز بالاتر از پرسپولیس میزبان به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولبس هندیجان هدف از برگزاری این مسابقات را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدمحمدرضا بهبهانی و باریکنان فقید باشگاه عنوان نمود و گفت: جام بنام شهدا بود و قصد و هدف ما زنده نگه داشتن یاد این عزیزان همچنین فعالیت دوباره ورزش در زمین های خاکی و ایجاد روحیه دوستی و همبستگی بین تیمها  و ورزشکاران بود که به حمدلله به نظر میرسد تا حدود زیادی محقق شد.

پیرامون خاطرنشان کرد: دومین دوره مسابقات فوتبال جام شهید محمدرضا بهبهانی و دیگربازیکنان از دست رفته باشگاه مرحوم قاسم بحرانی،مصطفی رحمانی، افشین مشاک و بهمن احیایی با همت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس آقایان ایرج پیرامون،یوسف حیدری و توفیق عبادی برگزار شد که چهار تیم پرسپولیس . ساحل . پیشکسوتان و وحدت شهر زهره بصورت دوره ای به مصاف هم رفتند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هندیجان  در پایان با تاکید بر حفظ ارزشهای معنوی و رعایت اصول اخلاقی و انسانی در ورزش، از همه عزیزانی که  برای هرچه بهتر برگزار نمودن این مسابقات زحمت کشیده بودند،تشکر و از کلیه تیمهای شرکت کننده در این مسابقات نیزقدردانی نمودند.

گفتنی است  شهید محمد رضا بهبهانی اسطوره فراموش نشدنی  فوتبال هندیجان و باشگاه پرسپولیس  در بمباران هوایی ۱۸ فروردین ماه سال۱۳۶۷به شهادت رسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *