گردهمایی نوروزی خبرنگاران شهرستان بندر ماهشهر به میزبانی شهرداری چمران +حاشیه ها و تصاویر

آمنه محتشمی – خورنا شب گذشته گردهمایی صمیمانه خبرنگاران شهرستان بندرماهشهر در مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری چمران به میزبانی شهرداری و شورای شهر چمران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از این مراسم، در ابتدای این مراسم و با حضور خبرنگاران، شهردار چمران، اعضای شورای شهر چمران و برخی اعضای شورای شهر بندر امام خمینی گپ و گفتی بین آنها انجام شد و مسئولان و خبرنگاران توقعات خود از یکدیگر را مطرح کردند.

DSC_0144 در این نشست صمیمانه، بریحی نژاد شهردار شهر چمران پس از خوش آمدگویی به حضار و تبریک سال نو با اشاره به تاثیر گذاری خبرنگاران در جامعه بیان کرد:در رابطه با هر موضوعی در جامعه حضور خبرنگاران در کنار مسئولین باعث به بلوغ رسیدن فعالیت های مسولین خواهد شد.DSC_0146

وی افزود:در عین حال که حضور خبرنگاران در جامعه باعث خواهد شد جامعه از حالت تنش خارج شود، در صورت اطلاعات ناکافی در رابطه با موضوعی باعث به حاشیه کشیدن آن میشود.DSC_0147

وی در پایان صحبت های خود با تاکید بر پذیرا بودن نقدهای سازنده از اصحاب رسانه خواستار شد:با اطلاعات کافی در هر زمینه ای اعم از عمرانی،اجتماعی و فرهنگی در کنار مسئولین گام بردارند تا بستری مناسب جهت عملکرد بهتر مهیا شود.DSC_0157

خانم بلقیس حسینی رئیس شورای شهر چمران نیز پس از خوش آمد گویی به خبرنگاران و مسئولین ضمن اشاره به رسالت سنگین خبرنگاران در جامعه بیان کرد: با توجه به نام گذاری این سال، از اصحاب رسانه درخواست دارم  با قلم های خود جهت تحقق این شعار با مسولین هم گام شوندو با روشن نمودن واقعیت ها، به حل مشکلات شهرستان سرعت بخشند.

وی در پایان گفت: امیدوارم در سال ۹۴ تمام وعده های اعضای شورای شهر تحقق پبدا کند و شاهد تحولاتی در شهر باشیم و شرمنده مردم شریف شهر نشویم.DSC_0159

حاشیه ها:

+ دکتر بریحی، شهردار چمران اولین شخصی بود که در محل گردهمایی خبرنگاران حضور یافته بود و شخصا به تک تک مهمانان خیر مقدم میگفت.

+ خبرنگاران پیش از آغاز ضیافت شام به اقامه نماز پرداختند و با هم به گپ و گفتی صمیمانه پرداختند و از مشکلات صنفی خود یکدیگر را در جریان گذاشتند.

+ ضیافت شام صمیمانه ای با حضور شهردار، اعضای شورای شهر چمران و رئیس و عضو شورای شهر بندر امام خمینی برگزار شد. صرف شام روی زمین و بر سر سفره بر صمیمیت این ضیافت افزود.

+ پس از صرف شام، خبرنگاران همراه با شهردار و اعضای شورای شهر چمران و بندر امام خمینی از سفره هفت سین بسیار جالبی که شهرداری در ورودی شهر چمران برپا کرده بود، بازدید کردند و با هم تصاویری به یادگار گرفتند.

+در پایان خبرنگاران و اعضای شورای شهر و شهردار چمران به پارک ارم رفتند و جمعی از خبرنگاران همراه با شهردار چمران قدم زنان در خصوص توسعه شهر چمران، مشکلات سد راه توسعه این شهر، راه کارهای توسعه، چشم انداز شهرداری چمران، مشکلات و محاسن سیستم های شورایی و نقش شوراهای شهر در توسعه شهر ها به گپ و گفت صمیمانه ای پرداختند.