بزرگ‌ترین اسکله صیادی بندر بحرکان پذیرای مهمانان نوروزی است

خورنا وهاب شیرعلی : بهنام خضعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در هندیجان اظهار کرد: روستای امام‌زاده عبدالله در ۴۰ کیلومتری شهرستان هندیجان و در کنارهای سواحل خلیج فارس در محور هندیجان به دیلم و وجود مرقد مطهر امام‌زاده عبدالله فرزند امام محمد باقر (ع) امسال همچون سال‌های گذشته پذیرای خیل عظیمی از مهمانان نوروزی است.
وی افزود: این مکان مقدس هم از نظر زیارتی و هم گردشگری در تمام فصول سال به ویژه ایام نوروز مورد توجه هموطنان از سراسر کشور است و روستای دهنو در ۱۰ کیلومتری هندیجان در محور هندیجان به دیلم با وجود رشته کوه‌های بلند و طبیعتی سبز جایگاه تفریحی مناسبی برای مهمانان نوروزی به شمار می‌رود.
بخشدار بخش مرکزی هندیجان ادامه داد: وجود بیش از ۱۰ امامزاده در روستاهای شهرستان مثل امام‌زاده میر نعمان و امام‌زاده میرحسن و سید سلیمان و … و وجود باغ‌های سرسبز در اطراف هندیجان جایگاه تفریحی ویژه‌ای برای گردشگران و مسافران نوروزی مشتاق سفر به شهرستان است.
خضعلی گفت: وجود اسکله زیبا و دیدنی بندر سجافی در ۳۵ کیلومتری هندیجان شمالی به طرف دهانه خلیج فارس و وجود بزرگ‌ترین اسکله صیادی در بندر بحرکان در ۱۲ کیلومتری در سواحل نیلگون خلیج فارس با قایق‌های صیادی و وجود ماهی و میگو تازه بر روی این اسکله آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.
بخشدار مرکزی هندیجان در پایان یادآور شد: در بیشتر این نقاط دیدنی ادارات عضو ستاد تسهیلات نوروزی شهرستانی کلیه امکانات را برای پذیرایی از مهمانان از قبیل نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی را تدارک دیده‌اند تا مهمانان نوروزی با مشکلی مواجه نشوند.