انتصاب مسئله دار در هفتکل / رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان هفتکل معرفی شد

خورنا – دکتر ابراهیمی به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان هفتکل معرفی گردید.

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، طی جلسه ای ظهر امروز در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان، دکتر ابراهیمی که اصالتاً مسجدسلیمانی می باشد، به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان هفتکل معرفی گردید.

بر اساس شنیده ها مقارن ساعت یازده امروز دوشنبه، طی تماسی غیرمنتظره با دکتر محمدحسین میانجی رئیس اسبق شبکه بهداشت و درمان هفتکل، به وی اطلاع دادند که رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان هفتکل ساعت یک ظهر امروز در آن اداره معرفی خواهد شد.
دکتر میانجی هم در آن زمان در شهرستان هفتکل حضور نداشت و به همین دلیل نتوانست در این جلسه حضور یابد؛ و هنوز جلسه رسمی تودیع و معارفعه رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان هفتکل هنوز برگزار نشده است.
برخی از پرسنل شبکه بهداشت و درمان هفتکل با تماس تلفنی و یا حضور در دفتر خیرگزاری ندای هفتکل ضمن تقدیر و تشکر  از عملکرد بسیار خوب دکتر محمدحسین میانجی، از برکناری وی در مدیریت شبکه بهداشت و درمان هفتکل ابراز تأسف داشتند.
گفته های این پرسنل حاکی از عملکرد بسیار خوب و دلسوزانه دکتر میانجی در طول مدت کمتر از یکسال ایشان در شبکه بهداشت و درمان هفتکل و خدمات و فعالیت های شایان وی را داشتند.
خبرگزاری ندای هفتکل در پی درخواست های مخاطبین و پرسنل این شبکه، در همین خصوص پیگیری های متعددی انجام داده و هنوز دلیل قانع کننده ای در خصوص برکناری دکتر محمدحسین میانجی از مدیریت شبکه بهداشت و درمان هفتکل دریافت نکرده است.
به هر حال اینگونه انتصابات را باید انتصاب های مسئله دار عنوان کرد زیرا بهتر بود بجای برکناری چنین مدیرانی، مدیرانی که عملکرد آنها نامطلوب بود تودیع می شدند تا شاید شاهد پیشرفت بیشتری در شهرستان می شدیم.

شایان ذکر است: هنوز اینفوگرافی کاملی از رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان هفتکل به خبرگزاری ندای هفتکل نرسیده است، تا مشخص شود رئیس جدید از سمت کدام مسئول و یا معاونت معرفی شده است؟

گزارش از: علی عوض نژاد