ارائه خدمات ADSL اینترنت به شهروندان هندیجانی

خورنا: رئیس اداره مخابرات هندیجان از ارائه خدمات ADSL اینترنت به شهروندان این شهرستان خبر داد.

غلامعباس خزاعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: اداره مخابرات این شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان همواره در تلاش است.

وی افزود: این ارگان با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به‌ویژه مشترکان، در راستای رفاه حال آنها خدمات مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

رئیس اداره مخابرات هندیجان با اشاره به تعداد مشترکان تلفن ثابت در شهرستان گفت: تاکنون تعداد ۱۰ هزار مشترک هندیجانی با ثبت‌نام در دفاتر خدمات پستی و یا مخابرات شهرستان از تلفن ثابت بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: البته ظرفیت اشتراک‌های این اداره بسیار بالاتر بوده و شهروندان می‌توانند بدون هیچگونه دغدغه خاطر با حضور در دفاتر پستی و تکمیل مدارک و پرداخت هزینه ۴۵ هزار تومانی از نعمت تلفن ثابت بهره‌مند شوند.

خزاعلی خاطرنشان کرد: همچنین با راه‌اندازی خدمات ADSL اینترنت در این شهرستان، شهروندان که تاکنون برای برقراری نت در منازل خود دچار مشکل بوده، با اخذ اشتراک به‌کار در فضای مجازی مشغول شوند.

وی همچنین عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته منازل کوی بسیج، مسکن و شهرسازی و سایت مسکن مهر شهرستان نیز مجهز به تلفن ثابت شده‌اند.

این مقام مسئول در پایان از تعامل بسیار خوب شهروندان با این اداره تشکر کرد و گفت: امیدواریم به زودی شاهد برطرف شدن همه مشکلات و محرومیت‌ها در سطح شهرستان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *