تسریع در اجرای پروژه‌های ناتمام فاضلاب در خرمشهر

خورنا عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر خواستار انجام وظیفه سازمان آب و فاضلاب استان خوزستان در قبال پروژه‌های ناتمام فاضلاب در خرمشهر شد.

سید جواد ادریس‌پور امروز اظهار کرد: پروژه‌های فاضلاب که از طریق استان پیمانکار و اعتبارات آن‌ها معرفی و تعیین شده است پس از گذشت بیش از یک سال کماکان ناتمام هستند. وضعیت فاضلاب و نیمه‌کاره ماندن این پروژه‌ها سبب ایجاد نارضایتی در شهروندان و مسئولان شده است.

عضو شورای شهر خرمشهر بر وسعت مشکل فاضلاب در خرمشهر تاکید کرد و گفت: از ابتدای شورای شهر دوره چهارم تاکنون پروژه‌های نیمه تمام فاضلاب، از مهم‌ترین مشکلات و عمده دلایل مراجعات شهروندان عزیز به شورای شهر بوده است.

ادریس‌پور با بیان اینکه شهروندان به طور مداوم با مراجعه به اعضای شورای شهر از وضعیت اسفبار فاضلاب در مناطق مختلف شهر شکایت می‌کنند، افزود: در مناطقی همچون «عباره»، «ام التلول» و غیره اکثر خیابان‌ها و کوچه بسان زمین شخم‌زده‌ای می‌مانند و طی بازدیدهای می‌دانی و شکایت‌های مردمی از نزدیک شاهد بی‌نظمی و آزار و اذیت مردم به علت وضعیت نابسامان فاضلاب در این مناطق بوده‌ایم.

وی در ادامه از استیصال مردم به سبب وضعیت ایجاد شده خبر داد و تصریح کرد: شهروندان ساکن آن مناطق اظهار می‌دارند به‌علت خرابی کوچه‌ها و عدم تردد وسایل نقلیه خود، حتی آژانس‌ها نیز حاضر به سرویس دهی به آن مناطق نیستند و این مهم برای شهروندان به یک معضل تبدیل شده است.

عضو شورای شهر خرمشهربه بیان علت ایجاد این مشکل پرداخت و اظهار کرد: بنا به اظهار پیمانکاران، به علت عدم تأمین اعتبار ازسوی مسئولان فاضلاب استان، پیمانکاران کار را نیمه کاره‌‌ رها کرده و مشکلات مردم را دوچندان کرده‌اند.

ادریس پوردر پایان بیان کرد: به عنوان عضو شورای شهر، منتخب مردم و مطالبه گر حقوق شهروندی، تقاضای رسیدگی هرچه سریع‌تر مسئولان مربوطه در زمینه حل مشکل فاضلاب را دارم.

مرجع / فـارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *