نمایشگاه بانکداری، بیمه و بورس خوزستان افتتاح شد

خورنا دومین نمایشگاه بانکداری الکترونیک، بیمه، بورس و سرمایه گذاری در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز افتتاح شد.

دومین نمایشگاه بانکداری الکترونیک، بیمه، بورس و سرمایه گذاری با حضور معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان شامگاه دوشنبه در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان برگزار شد.

علی کایدانی، دبیر اجرایی نمایشگاه بانکداری الکترونیک، بیمه، بورس و سرمایه‌گذاری اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه بانکداری الکترونیک گامی مثبت برای معرفی فرصت های جدید سرمایه گذاری است که با مشارکت شرکت های توانمند و سرمایه گذار برپا می شود.

وی با اشاره به اینکه بیمه در خوزستان از نظر خدمات، درآمدزایی و پوشش در رتبه ۳۱ کشور قرار دارد، ادامه داد: معرفی خدمات نوین بیمه ای در حوزه خوزستان، معرفی محصولات و توانمندیهای شرکت های فعال در بورس و اوراق بهادار در صنایع مختلف از اهداف برپایی نمایشگاه بانکداری الکترونیک، بیمه و بورس است.

کایدانی با بیان اینکه ۱۱۰ کارگزاری بیمه در کشور داریم که سهم خوزستان در میان آنها بسیار ناچیز است، بیان کرد: نمایشگاه بانکداری الکترونیک و بورس فرصتی است که مردم با مدیریت سرمایه خود تمام پول خود را در بانک ها متمرکز نکنند بلکه با یک برنامه ریزی خوب در بورس هم فعال شوند که در نتیجه آن شاهد پیشرفت در بورس خوزستان خواهیم بود.

دومین نمایشگاه بانکداری الکترونیک، بیمه، بورس و سرمایه گذاری با حضور بانک‌های دولتی، خصوص و نیمه‌ خصوصی در مساحتی بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ مترمربع در قالب ۳۵ غرفه با حضور مسئولان استانی تا ۲۸ آذرماه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ هر شب آماده بازدیدکنندگان است.

مرجع / مـهـر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *