نمایشگاه مجازی توانمندی‌های تولیدی خوزستان راه‌اندازی می‌شود

خورنا معاون امور صنایع سازمان صنعت و تجارت خوزستان گفت: ​نمایشگاه مجازی توانمندی‌های تولیدی و صنعتی استان در حال راه‌اندازی است که هم‌اکنون اقدامات طراحی و مشاوره‌ای آن انجام شده است.

سیدمهرداد محمدی‌وکیل اظهارکرد:​ استاندار خوزستان با صدور بخش‌نامه‌ای بر لزوم حمایت و خرید از تولیدات داخل استانی تاکید کرده است که براساس این بخش‌نامه سازمان صنعت و تجارت موظف شد کلیه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تولیدی و صنعتی استان را شناسایی کند.

وی افزود: ​در راستای این بخش‌نامه،​ استاندار بر لزوم ایجاد یک نمایشگاه مجازی از توانمندی‌های تولیدی استان در راستای حمایت از تولیدات داخل استان تاکید کرده است.

محمدی‌وکیل تصریح‌کرد: با راه‌اندازی نمایشگاه مجازی می‌توانیم تمام توانمندی‌های تولیدی، ظرفیت‌ها و مشخصات شرکت‌های تولیدی صنعتی استان را به نمایش بگذاریم.

وی عنوان‌کرد:​ در حال حاضر به واحدهای تولیدی و صنعتی استان اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت گرفته است تا بتوانند اطلاعات و مشخصات تولیدی و ظرفیت​های خود را جهت درج در نمایشگاه مجازی به ما اعلام کنند.

محمدی‌وکیل گفت: شناسایی ظرفیت‌ها و توانمند‌های تولیدی استان، ​سهولت دسترسی و ایجاد شناخت از جمله مهمترین مزایای ایجاد نمایشگاه مجازی است.

مرجع / ایسنا