در مسابقات ووشوی قهرمانی بانوان خوزستان انجام گرفت

بانوان ووشو کار ایذه افتخار آفریدند

خورنا مسابقات قهرمانی ووشو بانوان استان انتخابی تیم ملی، با قهرمانی تیم ووشو بانوان انشان پارس ایذه به پایان رسید.

در این مسابقات که طی دو روز در اهواز برگزار شد و تا صبح امروز به طول انجامید تیم‌هایی از بهبهان، اندیمشک، دزفول، ماهشهر، اهواز، هندیجان، رامهرمز، شوشتر حضور داشتند که در هر سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تیم ووشو بانوان انشان پارس ایذه با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در رده نوجوانان: در اوزان ۲۸- زهرا طاهری، در ۳۱- معصومه شیفی، در ۳۴- سمانه موسوی، در ۳۷- زهرا احمدپور، در ۴۰- معصومه شیروانی، در ۴۲- حدیث آخر، پردیس کیانی در ۴۶-، پردیس محمودی در ۵۲- فاطمه گنج‌پور در ۵۶- در ۶۰- کوثرمحمودی به مدال خوش رنگ طلا دست یافتند.

مرجان دژآهنگ در وزن ۴۹- به مدال نقره رسید و خانم‌ها: زهرا سعیدی، مریم شیوانی، مارال کیانی، سحر آمیغ، فاطمه شیفی و شیوا مؤمنی مدال برنز این مسابقات را بر گردن خود آویختند.

در رده جوانان: در اوزان ۴۸- زینب آورند، در ۵۲- فاطمه کیانی زادگان ،در ۶۰- زهرا سلحشور و راضیه رشید اسماعیلی در وزن ۶۵- موفق به کسب مدال طلا شدند.

الهام نظری در وزن ۴۸- مهسا الماسی در وزن ۵۲- و فاطمه سعیدیان در وزن ۶۰- به مقام دومی بسنده کردند.

و خانم لیلا صالحوند نیز در وزن ۵۶ – نیز با کسب مدال برنز این مسابقات به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

اما در رده بزرگسالان ووشوکاران انشان پارس در اوزان های ۴۸- سارا حاجتی، در ۵۲- کبری صفرپور در ۵۶- شیما عالی محمودی، در ۶۵- زهره شهپری، در ۷۰- مهرنوش پورکیانیان و در ۷۵- مرضیه محمدی طلایی شدند.

همچنین خانم‌ها مریم محمدی در ۵۲-، فرشته محمدی در ۶۰- به مدال نقره رسیدند و آزیتا حاجتی در ۴۸- فیروزه فرامرزی در ۵۶- عاطفه نوروزی در ۵۶- و لیلا سلحشور هم در ۷۵- مدال برنز را از آن خود کردند.

منبع : فارس