شهردار:زیرساخت های اهواز را برای یک تحول مهم آماده می کنیم

به گزارش ایرنا ˈسیدخلف موسویˈ روز یکشنبه در مراسم بهره برداری از سالن تیراندازی و بدنسازی شهرداری و رونمایی از اتوبوس های سلامت و شهروندی افزود: خوشبختانه با حمایت هایی که صورت می گیرد آینده درخشانی را برای شهر اهواز متصور هستم.

وی گفت: به مناسبت هفته دولت دهها پروژه عمرانی و خدماتی افتتاح و کلنگ زنی شد که این دو پروژه از جمله اقدامات صورت گرفته است که با هدف ایجاد محیطی شاد و مفرح برای شهروندان راه اندازی شد.

شهردار اهواز ادامه داد: امسال در زمینه فرهنگی و اجتماعی۴۲ مجموعه ورزشی راه اندازی می شود در حالی که سال های گذشته تنها ۵۸ مجموعه ورزشی کوچک احداث شد.

وی همچنین از اجرای عملیات ساخت پارک بانوان در مسیر گلستان خبر داد و اظهار امیدواری کرد با هماهنگی و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان به نحوی مطلوب از این فضاها استفاده شود.

شهردار اهواز با تاکید بر این نکته که علاوه بر فعالیت های عمرانی و خدماتی، شهرداری وظیفه ایجاد فضای شاد و با نشاط را برای شهروندان دارد افزود:در جاهایی که کارهای زیرساختی به اتمام می رسد، وظایف اجتماعی و فرهنگی شهرداری ها آغاز می شود که در این راستا شهرداری اهواز نیز با حمایت شورای شهر،تلاش شبانه روزی استاندار خوزستان و حمایتهای آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان، تلاش می کنیم که اهواز و زیرساخت های آن را برای یک تحول عمیق و استراتژیک آماده کنیم.

در این مراسم که ˈفرج الله خبیرˈمعاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان حضور داشت از اتوبوس سلامت و کتابخانه برای نخستین بار در اهواز جهت مشاوره به شهروندان رونمایی شد.

اتوبوس سلامت با ظرفیتی روزانه ۳۰۰ نفر به شهروندان مشاوره های اجتماعی،روانشناسی و سلامت می دهد و اتوبوس کتاب نیز روزانه در مناطق محروم به ۲۰۰ نفر خدمات ارائه می کند.

برای این دو پروژه دو میلیارد و ۸۵۰میلیون ریال از اعتبارات شهرداری اهواز هزینه شده است.۶۴۶

انتهای پیام /*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *