همواره با هیئت فوتبال آبادان همکاری کرده‌ایم

به گزارش خورنا به نقل از فارس، علیرضا خلیلی‌نیا اظهار داشت: هیئت فوتبال از زمان مدیریت قبلی باشگاه صنعت نفت آبادان مبلغی را از این مجموعه طلب داشته است.
وی در همین خصوص اضافه کرد: از رئیس پیشین هیئت فوتبال آبادان خواستیم که با ارائه مستندات بدهی در خصوص دریافت مبلغ مورد نظر اقدام کند که با وجود نداشتن مدارک لازم باز هم حاضر به همکاری با هیئت فوتبال آبادان بودیم.
سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: از زمان سر کار آمدن مدیریت جدید باشگاه نفت آبادان، همواره همکاری خوبی با هیئت فوتبال شهرستان داشته ولی با توجه به وضعیت مالی در برهه‌ای از زمان توان پرداخت بدهی این هیئت را نداشتیم.
وی با توجه به این موضوع که رئیس پیشین هیئت فوتبال آبادان یکی از دلایل استعفایش را مطالبات پرداخت نشده از سوی باشگاه صنعت نفت دانسته، گفت: به عقیده من، رئیس اسبق هیئت فوتبال آبادان عجله کرده و باشگاه صنعت نفت آماده بود که در صورت تصویب بودجه و تزریق مالی،بدهی خود را با هیئت تسویه کند.
خلیلی‌نیا خاطرنشان کرد: در روزهای برگزاری مسابقات لیگ برتر، باشگاه صنعت نفت با در اختیار گذاشتن تسهیلاتی مثل آمبولانس، ماشین آتش نشانی و پرداخت هزینه‌های داورها و ناظرهای فدراسیون که به عهده هیئت شهرستان است، همکاری خوبی را با هیئت فوتبال آبادان داشته است.
وی تصریح کرد: برای باشگاه صنعت نفت تفاوتی ندارد که چه شخصی تصدی ریاست هیئت فوتبال آبادان را بر‌عهده داشته و ما آماده هستیم که با معرفی نفر جدید از سوی تربیت بدنی شهرستان، تعامل لازم را برقرار کنیم.
مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان اضافه کرد: به هر حال استعفای غلامعلی ناصری یک تصمیم شخصی بوده و باشگاه صنعت نفت نیز نمی‌تواند در خصوص قبول استعفای وی از سوی تربیت بدنی آبادان مداخله کند.
غلامعلی ناصری؛ رئیس پیشین هیئت فوتبال آبادان بعد از فعالیت دو ساله در این هیئت از سمت خود استعفا داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *