۴ کشته و زخمی در تصادف جاده‌ای امیدیه به اهواز

مدير روابط عمومي فوريت هاي پزشكي خوزستان از مصدوميت سه نفر و كشته شدن يك نفر دیگر در نتیجه تصادف يك دستگاه سمند با تريلر در استان خبر داد.

رضا رفيعي اظهار كرد: ساعت ۶:۳۰ دقيقه صبح امروز دوشنبه يك دستگاه سمند با یک دستگاه خودروی تريلر در كيلومتر ۱۵ جاده اميديه به اهواز برخورد کرد که اين تصادف سه نفر مصدوم و يك نفر كشته در بر داشت.

وي افزود: متاسفانه عصر ديروز نیز در اثر واژگوني يك دستگاه پرايد در سه راهي رامهرمز (گوپال) در ساعت ۱۹:۵۰دقيقه، يك نفر فوت شد.

مدير روابط عمومي فوريت هاي پزشكي خوزستان تصريح كرد: همچنین واژگوني يك دستگاه سمند در محور رامهرمز ـ بهبهان (روستاي كهله) در ساعت ۶:۴۶ دقيقه صبح ديروز دو نفر مصدوم در پی داشت.

رفيعي عنوان كرد: روز گذشته ساعت ۳:۳۵ دقيقه صبح نیز در برخورد دو دستگاه موتور سيكلت در محور دزفول ـ شوشتر (شهرك شاه آباد) سه نفر مصدوم شدند.

وي يادآور شد: با توجه به نزديك بودن ايام تعطیلات عيد سعيد فطر و شروع مسافرت خانواده ها بهتر است كه همه افراد نكات ايمني و مسائل راهنمايي و رانندگي را رعايت كنند تا اين ايام شادماني را به كام خود و خانواده هايشان تلخ نكنند. در ايام تعطيل جاده هاي استان بسيار پرتردد است و خطر تصادف به ويژه در جاده هاي ترانزيتي بيشتر است.