نظارت اکیپ‌های دو نفره بر بازار آبادان

به گزارش خورنا به نقل از فارس، نصرالله جایمند اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و خرید پوشاک و مایحتاج دانش‌آموزان در این فصل، نظارت بیشتر بازرسان این اداره در بازار شهرمان برقرار شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا اکیپ‌های دو نفره‌ای را به‌منظور نظارت هر چه دقیق‌تر بر اجناس و اقلام مصرفی خانوارها در چهار نوبت صبح، ظهر، عصر و شب تا پایان کار بازار قرار داده‌ایم.
رئیس اداره بازرگانی آبادان اضافه کرد: اکیپ‌های بازرسی از واحدهای صنفی و مغازه‌های در سطح شهر دیدن کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با آنها برخورد می‌کنند.
به گفته وی، بازرسی مأموران این اداره به‌منظور رفاه حال شهروندان و خانواده‌ها به‌ویژه در ایام نزدیک شدن به مدارس است.
جایمند یادآور شد: از دیگر برنامه‌های اداره بازرگانی آبادان به‌منظور سال تحصیلی جدید، برگزاری نمایشگاه پاییزه است که از  بیستم شهریورماه کار خود را آغاز می‌کند.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه لوازم تحریر، پوشاک، کیف و کفش با قیمت متناسب و ۱۵ تا ۲۰درصد زیر قیمت بازار به مشتریان عرضه می‌شود گفت: با ارائه اجناس با قیمت‌های مناسب به شهروندان می‌توان جوابگوی قسمت زیادی از نیاز خانواده‌های در این برهه زمانی بود.
رئیس اداره بازرگانی آبادان با اشاره به اینکه امیدواریم شهروندان نیز با اداره بازرگانی همکاری و تعامل دوجانبه داشته باشند تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایات خود را در زمینه بازار به این اداره اطلاع داده و یا با تلفن‌های ۱۲۴ و ۳۳۳۷۱۹۴ که به‌صورت گویا و شبانه‌روز فعال هستند، تماس حاصل کنند.
وی در پایان اظهار داشت: همه تلاش‌های صورت گرفته در راستای آسایش و رفاه حال شهروندان در خرید و عرضه کالا با قیمت مناسب به آنها است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *