توزیع سبد کالا بین نیازمندان شادگان

خورنا: فرماندار شادگان گفت: به مناسبت هفته بسیج، توزیع سبد کالا بین نیازمندان در این شهرستان صورت می‌گیرد.

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با اعلام برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان اظهار داشت: دیدار از خانواده‌ شهدا، بسیجی و رزمندگان، آغاز مسابقات ورزشی، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری شبی با قرآن و جلسه اخلاق، برگزاری اردوی علمی از جمله برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان با همکاری بسیجیان مخلص و نهادهای مرتبط است.
وی افزود: توزیع سبد کالا بین نیازمندان، افتتاحیه طرح محرومیت‌زدایی، دیدار با خانواده شهدا، افتتاحیه حوزه خیبر، برگزاری یادواره شهدای محلی، مراسم دعای توسل، تجلیل از ورزشکاران نخبه شهرستان، دیدار با بازنشستگان و فرماندهان پایگاه‌ها و نشست حلقه‌های شجره طیبه صالحین از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته بسیج در شادگان است.
فرماندار شادگان تصریح کرد: بسیج، بر اساس ارزش‌های انسانی و فرهنگ عمیق اسلامی شکل گرفته و رمز موفقیت آن، این بوده که از اعتقاد میلیون‌ها انسان برخاسته است.
وی زمانی که افراد مسیر زندگی و هدف خود را با تفکر بسیج هماهنگ و هم‌سو می‌بینند، به بسیج گرایش می‌یابند، ادامه داد: ایمان، اخلاص، ایثار و شجاعت، ویژگی‌های بسیجی‌ است که در دامن فرهنگ اصیل اسلامی رشد کرده‌ است.
فیوضی خاطرنشان کرد: حضور پررنگ و موفق بسیج در جنگ تحمیلی، ارزش بسیج را بیش از گذشته در برابر چشم‌ها قرار داد؛ از این‌رو، بیشتر مردم، بسیج را به عنوان نهادی نظامی می‌شناسند.
وی افزود: باید توجه داشت که گرچه یکی از وظیفه‌های مهم بسیجیان، آمادگی نظامی برای دفاع از خطرهای نظامی است، ولی بسیج در نظر امام خمینی(ره)، تکلیفی فراتر از این دارد.
فرماندار شادگان با بیان اینکه بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری‌ست که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد، بیان کرد: بسیجی شاخ برگ درختی‌ است که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل‌انگیز آن بهار صلح و امنیت را برای میهن اسلامی‌مان به ارمغان بیاورد و بسیجی بر بالای آن حدیث عشق را سروده است.
وی در پایان گفت: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی‌ست که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند و بسیجی دانش‌آموخته مکتبی است که فارغ‌التحصیلان آن در جنت رضوان سکنی گزیده و ثمره رشادت‌های خود را در لقای پروردگار خویش یافته‌اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *