احداث پارک بزرگ ساحلی با تمام امکانات در هندیجان

خورنا: نماینده مردم هندیجان از احداث پارک بزرگ ساحلی با تمام امکانات در حاشیه‌ خلیج‌فارس توسط وزارت نفت خبر داد.

خلیل حیات‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: از چند سال گذشته تاکنون پروژه‌های عمرانی و شهری زیادی در این شهرستان با هدف زیبا سازی چهره شهر اجرا شده که انتظار می‌رود در آینده‌ای بسیار نزدیک این پروژه‌ها به اتمام برسند.
وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی قابل توجه هندیجان تصریح کرد: شهرستان هندیجان با حدود ۹۰ کیلومتر فاصله از حاشیه خلیج‌فارس محل بسیار مناسبی برای جذب توریست و گردشگر به شمار می‌رود.
حیات‌مقدم در خصوص پروژه‌های عمرانی در جاده‌های هندیجان گفت: شرکت حفاری شمال چند سالی است با حفاری در حاشیه خلیج‌‌‌‌‌‌‌فارس و جاده امام‌زاده میررحمان و همچنین جاده بحرکان است که این امر باعث تخریب جاده‌ها شده و در نتیجه این راه‌ها به طورکلی نیازمند آسفالت هستند.
نماینده مردم هندیجان در تشریح دیگر برنامه‌های عمرانی در راستای زیباسازی شهر تصریح کرد: در گفت‌وگو با وزیر نفت مقرر شد به‌زودی پروژه‌ احداث پارک ساحلی با تمام امکانات درحاشیه‌کناری خلیج‌فارس در شهرستان هندیجان آغاز خواهد شد.
وی افزود: احداث دیواره ساحلی در شمال و جنوب هندیجان به همراه ساحل سازی و زیباسازی ورودی‌ها از جمله اقدامات انجام شده شهرداری هندیجان است.
حیات مقدم خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت احداث مکان‌های عمومی برای رفاه حال شهروندان به‌زودی پروژه‌ احداث پنج پارک محله‌ای جدید با تمام امکانات ورزشی در هندیجان آغاز می‌شود.
نماینده مردم هندیجان افزود: با توجه به محرومیت هندیجان و نیز با توجه به موقعیت توریستی و گردشگری از هیئت دولت خواستاریم اعتبارات بیشتری به پروژه‌های عمرانی این شهرستان اختصاص دهند.
وی گفت: با عنایت به کارهای صورت‌ گرفته در شهرستان هندیجان و با کمک و یاری دولت شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی بیشتر برای ایجاد فضای سبز و فضای تفریحی و ورزشی برای مردم صبور هندیجانی خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *