ترقی: جبهه متحد اصول‌گرایان در حال تعیین نامزدهای انتخاباتی است

خورنا: حمیدرضا ترقی با اشاره به لزوم وحدت حداکثری در میان اصول‌گرایان گفت: در حال حاضر به لحاظ ساختاری وحدت حداکثری در میان اصولگرایان محقق شده است و بر اساس همین وحدت حداکثری همه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انتخاباتی به سامان رسیده است.

وی با بیان اینکه جبهه متحد اصول‌گرایان هم اکنون در مرحله تعیین مصداق‌های انتخاباتی و نامزدها هستند، گفت: اگر جبهه پایداری بخواهد نقطه‌نظرات و دیدگاهایش در این مرحله مورد اعمال‌نظر قرار بگیرد باید به جبهه متحد اصول‌گرایان بپیوندد و اگر به این نقطه‌نظرات اهمیتی ندهد ممکن است به سوی لیست جداگانه برود که در این صورت حداکثر تفاوتش با لیست جبهه متحد ۱۰ یا ۱۵ درصد خواهد بود.

معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه با تاکید بر اینکه عدم وحدت در میان اصول‌گرایان به نفع جریان‌های فتنه و انحرافی خواهد بود گفت: به صورت طبیعی اگر جریان اصلاح‌طلب به صورت فعال و پرشور در انتخابات مجلس نهم شرکت کند عدم وحدت در میان اصول‌گرایان کاملاً به نفع اصلاح‌طلبان و ضربه‌ای به جریان ‌اصول‌گرایی خواهد بود.

ترقی خاطرنشان کرد: اما در صورت عدم شرکت جدی اصلاح‌طلبان در انتخابات و حرکت چراغ خاموش توسط آنها تکثر در میان لیست‌های اصول‌گرایان آسیبی به انتخابات مجلس وارد نخواهد کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *