آخرین‌وضعیت‌نفت‌مسجدسلیمان از زبان‌باقری‌نیا

خورنا: در حال مذاکره برای جذب بازیکن هستیم / تاکنون با هیچ بازیکنی قرارداد نبستیم/ با دروازه بان تیم فولاد یزد مذاکراتی انجام داده ایم ولی هنوز به توافق نهایی نرسیده ایم

عبدالمجید  با قری نیا در خصوص جذب بازیکن جدید در تیم نفت گفت :  تا کنون با هیچ بازیکنی  قرار داد نبسته ایم و در اردوها و تمرینات بازیکنان مورد نظر را انتخاب و طی ۱۰ روز آینده فهرست نهایی را  اعلام می کنیم .

وی همچنین در خصوص اظهارات دبیر هیات فوتبال استان یزد در خصوص پیوستن رضا حیدری دروازه بان  فولاد یزد به  تیم نفت مسجد سلیمان و ثبت قرار داد یکساله  افزود : رضا  حیدری دروازه بان تیم فولاد یزد قراردادش با این تیم به اتمام رسیده و بازیکن آزاد است و با وی مذاکراتی انجام داده ایم ولی هنوز به توافق نهایی  نرسیده ایم و هیچ قراردادی بسته نشده. .

به گزارش آسماری نیوز، باقری نیا در ادامه گفت : مسئولان تیم نفت در حال  حاضر هماهنگی بر گزاری اردو در بروجرد و سرعین را در دستور کار خود قرار داده و در حال مذاکره با بازیکنان هستیم و با تعدادی از آنها توافقاتی صورت گرفته  که نظر نهایی و لیست نهایی در خصوص بازیکنان جذب شده تا ۱۰ روز آینده اعلام خواهد شد .