6 کشته و زخمی؛

تصادف محور اهواز سوسنگرد ۴ کشته بر جای گذاشت

خورنا: رییس مرکز فوریت های پزشکی خوزستان از کشته شدن چهار نفر و مصدوم شدن دو نفر دیگر در حادثه تصادف جاده اهواز – سوسنگرد خبر داد.

رضا رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: این تصادف که در ساعت ۵۴ دقیقه بامداد امروز یکشنبه در محور اهواز – سوسنگرد رخ داد، بین یک دستگاه تریلر با یک دستگاه سواری پراید به وقوع پیوست.

وی در خصوص آسیب دیدگان این حادثه عنوان کرد: متاسفانه این تصادف چهار نفر تلفات و دو نفر مصدوم داشت که چهار کشته این حادثه قبل از رسیدن آمبولانس فوت شده بودند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی خوزستان اظهار کرد: دو نفر مصدوم این حادثه نیز بلافاصله برای مداوا به بیمارستان گلستان اهواز انتقال داده شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، شاخ به شاخ شدن تریلر با سواری پراید منجر به وقوع این حادثه شده است که هنوز در خصوص علت اصلی تصادف و مقصر اطلاعات درستی در دست نیست که این منوط به گزارش راهنمایی و رانندگی استان از این حادثه است.

متاسفانه آمار تصادفات در محور اهواز – سوسنگرد به علت دوطرفه بودن آن و عادت هم استانی ها به رانندگی با سرعت بالای ۱۲۰ کیلومتر قابل توجه است که طبق این آمار این محور در سال گذشته ۲۲۸ نفر کشته داشته است.

محور اهواز – سوسنگرد در حال چهار بانده شدن است و حضور پلیس در این محور که از اهمیت بالایی از لحاظ ترددی برخوردار است امری ضروری به نظر می رسد.

لازم به ذکر است به تازگی به این منظور یک پاسگاه پلیس راه موقتا در این محور افتتاح شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد چرا بعد از پنج سال از تاسیس دانشگاه شهدای هویزه در سوسنگرد هیچ امکانی وجود ندارد و هنوز خوابگاهی برای آنان ساخته نشده و حتی جلو دانشگاه آسفالت نشده و متاسفانه رییس دانشگاه فقگ وعده بدون عمل می دهد.