امام جمعه اهواز: آزاد سازی خرمشهر حماسه ای جاویدان در تاریخ ایران اسلامی است

خورنا: امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر، حماسه ای جاویدان و بزرگ در تاریخ ایران اسلامی است.
به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله ˈسید محمد علی موسوی جزایریˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: این روز بزرگ برای همیشه در تاریخ کشور ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر برکات زیادی به همراه داشت افزود: زبان همه از بیان این حماسه بزرگ قاصر است و جهان را به اعجاب آورد.

آیت الله جزایری تصریح کرد: این روز بزرگ به عنوان یکی از ایام الله است و باید دست شکر را برای این پیروزی بزرگ به درگاه الهی بلند کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با آرزوی توفبق برای رزمندگانی که این پیروزی به دست آنها تحقق یافت گفت: فرماندهان، سربازان ، تک تیراندازان و خط شکنان هرکدام در جای خود حماسه آفریدند.

آیت الله جزایری در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: مردم و مسولین باید برای محقق شدن این موضوع تلاش کنند.

امام جمعه اهواز به مساله جمعیت اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در مورد کم شدن نسل جوان و کودکان ما احساس خطر کرده و در مورد جبران و حل این مساله هشدار می دهند.

وی به تاکید مقام معظم رهبری درخصوص سبک زندگی اسلامی گفت: با توجه به فرمایش ایشان، سبک زندگی ما در تمام جهات باید اسلامی باشد و احکام نورانی اسلام ناب محمدی (ص) راهنمای ماست.