در صورت تامین اعتبار؛

لالی و مسجدسلیمان ۴۰ کیلومتر به اهواز نزدیک تر میشوند

مدیر راه و شهرسازی مسجدسلیمان به سه پروژه مهم در حوزه راه اشاره و تاکید کرد در صورت تامین اعتبار این پروژه‌ها امسال راه‌اندازی می‌شوند.

 

علی عیدی‌وندی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) –منطقه‌خوزستان- اظهارکرد: مقرر شده امسال مسیر جاده مسجدسلیمان ـ اهواز میان‌بر شود. با این اقدام ۴۰ کیلومتر از مسیر جاده شهرستان مسجدسلیمان و لالی به سمت اهواز کاهش می‌یابد و در کاهش سوانح رانندگی نیز بسیار موثر است.

 

وی افزود: پروژه میان‌بر جاده مسجدسلیمان ـ اهواز در حوزه استحفاظی مسجدسلیمان تنها منتظر تامین اعتبار است و در حوزه استحفاظی اهواز نیز مشکلاتی با اداره محیط‌زیست به وجود آمده که در صورت رفع کارهای اجرایی پروژه انجام می‌شود.

 

مدیر راه و شهرسازی مسجدسلیمان تصریح‌کرد: همچنین برنامه‌ریزی شده ۵۰ میلیارد تومان برای جاده مسجدسلیمان ـ اندیکا مصوب شود تا کار اصلاح و به‌سازی مسیر انجام شود.

 

عیدی‌وندی ادامه‌داد: جاده اندیکا ـ مسجدسلیمان که یکی از نقاط حادثه‌خیز استان محسوب می‌شود، قبل از انقلاب اسلامی توسط وزارت نیرو به عنوان یک راه دسترسی احداث شده بود. اکنون نیز شرکت ساخت وزارت راه و شهرسازی در صورت تامین اعتبار عملیات اصلاح مسیر را به عهده می‌گیرد.

 

وی در خصوص پروژه چهار خطه کردن مسیر مسجدسلیمان تا سه‌راهی شوشتر عنوان‌کرد: کل این مسیر ۳۶ کیلومتر است که ۱۴ کیلومتر از آن چهار خطه شده و قرار است ۴ کیلومتر دیگر این پروژه را جهت رفع نقاط حادثه‌خیز و کاهش سوانح چهار خطه کنیم.

 

عیدی‌وندی خاطرنشان‌کرد: اکنون رفت و آمد در ۱۴ کیلومتر از مسیر که چهار خطه شده به خوبی صورت می‌گیرد و برای مابقی مسیر نیز تا تکمیل کل پروژه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است. تمام فعالیت‌های ذکر شده در صورت تامین اعتبار در سال جاری انجام می شوند.