مدیر مسئول خورنا خبر داد:

سامانه پیامکی پایگاه خبری خورنا راه اندازی شد

خورنا: علی چاروسائی گفت: سامانه پیامکی پایگاه خبری خورنا جهت ارتباط مستقیم و دوسویه با مخاطبان راه اندازی شد.

مدیرمسئول خورنا اظهار داشت: سامانه پیامکی پایگاه خبری خورنا جهت ارتباط مستقیم و دوسویه با مخاطبان راه اندازی شده و کسانی که در این سامانه ثبت نام کنند میتوانند به صورت رایگان مهمترین عناوین خبری خوزستان را روی موبایل خود دریافت کنند.

وی ادامه داد: برخلاف دیگر سرویس ها که برای ارسال پیامک از مخاطب هزینه دریافت میکنند، برای ثبت نام در این سامانه هیچ هزینه ای از کاربران دریافت نمیشود و به طور صد در صد رایگان است.

چاروسائی خاطرنشان کرد: این سامانه جهت بالا بردن سرعت انتشار اخبار و همچنین دریافت بازخور خبرها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات از سوی کابران خورنا طراحی شده است.

سردبیر خورنا بیان داشت: ثبت نام در این سامانه از طریق وبسایت و طی دو مرحله انجام میشود. در مرحله اول کاربر باید مشخصات فردی، جنسیت، شماره موبایل و گروه خبری مورد نظر خود را انتخاب کند و کلیک ثبت نام را تایید کند. پس از آن برای شماره تلفن وارد شده یک کد تایید ارسال میشود که باید آن کد تایید را در کادر مربوطه ثبت نام در وبسایت وارد کند و ثبت نام نهایی انجام میشود.

وی گفت: در حال حاضر و پس از گذشت یک روز از فعالیت سامانه پیامکی خورنا، این سامانه تا این لحظه حدود ۵۰۰ نفر کاربر دارد و به صورت لحظه ای بر تعداد اعضا افزوده میشود.

چاروسائی در پایان ابراز امیدواری کرد بتوان به کمک تیم توسعه خورنا در آینده پویایی محسوسی در سطح مطبوعات استان خوزستان به وجود آورد و این مهم را دور از ذهن ندانست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مجیددرویشی باسلام و ارزوی موفقیت برای شما ابتکار عمل شما را ستایش میکنم .