آیت الله موسوی جزایری: برگزاری گردهمایی عزاداران حرکتی در جهت نابودی دشمنان اهل بیت است

خورنا-حسین عبدالعزیزی: حضرت آیت الله موسوی جزایری برگزاری تجمع و حضور مردم در گردهمایی های مختلف حرکتی در جهت ناامیدی و نابودی دشمنان اهل بیت(ع) دانست.

به گزارش خورنا از اهواز، حضرت آیت الله موسوی جزایری در جمع هیات های مذهبی اهواز که در ایام فاطمیه دوم که در صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار شد گفت:حضرت زهرا محور شفاعت در روز قیامت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان جایگاه و مقام حضرت زهرا(س) گفت: برگزاری تجمع و حضور مردم در گردهمایی های مختلف حرکتی در جهت ناامیدی و نابودی دشمنان اهل بیت(ع) است.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در جلسه هماهنگی مراسم محوری شهادت حضرت فاطمه(س) اهواز که در صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار شد تاکید کرد: برگزاری تجمع برای مراسم سوگواری حضرت فاطمه(س) حرکتی بزرگ و تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: با جایگاه بزرگی که شیعیان دارند ضروری است که در خوزستان تجمع بزرگی برای نشان دادن عظمت و محبت شیعه به اهل بیت برای مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) تشکیل شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: برگزاری تجمع و حضور مردم در گردهمایی های مختلف حرکتی در جهت ناامیدی و نابودی دشمنان اهل بیت(ع) است.

آیت الله موسوی جزایری حضرت زهرا(س) را محور شفاعت در روز قیامت دانست و گفت: در قیامت شیعیان اهل بیت با محوریت حضرت زهرا(س) شفاعت یافته و وارد بهشت می شوند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اعلام شهادت حضرت زهرا(س) و ثبت آن در تقویم رسمی کشور را اقدامی تاریخی خواند و افزود: با ثبت روز شهادت حضرت زهرا(س) در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران ارکان وجودی دشمنان اهل بیت(ع) به لرزه درآمد.

امام جمعه اهواز حضور مردم و هیأت های مذهبی در تجمع برای برپایی مراسم عزاداری حضرت فاطمه(س) را ضروری دانست و گفت: حضور گسترده مردم و اقشار مختلف در این مراسم شکوه خاصی به چهره خوزستان داده و افتخاری برای استان برجای خواهد گذاشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *