بازدید ۱۹۰ هزار مسافر از بنادر خوزستان

خورنا: روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی استان خوزستان از بازدید بیش از ۱۹۰ هزار مسافر نوروزی از این بنادر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام، روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در گزارشی از وضعیت تردد مسافران در بنادر استان استقبال میهمانان نوروزی از بنادر خوزستان را بسیار خوب توصیف کرد.

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در این باره اعلام کرد: به دنبال استقبال میهمانان نوروزی برای بازدید از جاذبه‌های دریایی در بنادر خوزستان  میزان بازدیدکنندگان از  این بنادر از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان هشتم فروردین  ماه سال جاری به بیش از ۱۹۰ هزار نفر رسید.

طی مدت یاد شده تعداد  ۳۰ هزار و ۷۱ نفر از هموطنان ضمن ورود از مبادی خشکی، از مجتمع بندری امام خمینی (ره) بازدید کردند و تعداد  ۱۳ هزار و ۳۳۷ نفر در آبراهه‌های حوالی این مجتمع بندری به سفرهای دریایی ایمن  تحت نظارت اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان پرداختند.

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در ادامه تصریح کرده است: همچنین میزان سفرهای دریایی مسافران نوروزی در بنادر آبادان و خرمشهر طی مدت فوق بیش از ۱۷۳ هزار و ۳۱۸ نفر بوده است و تعداد ۱۶۰ هزار و ۱۴ نفر از میهمانان نوروزی ضمن بازدید از یادمان های دوران دفاع مقدس از بنادر آبادان و خرمشهر نیز دیدن کردند .

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در ادامه گزارش خود افزوده است: در ادامه استقبال هموطنان برای بازدید از جاذبه های گردشگری دریایی  استان خوزستان، روز هشتم فروردین ماه  بیش ازسک‌هزار و ۵۶ خودرو شخصی ضمن ورود از مبادی خشکی مجتمع  بندری امام خمینی(ره)، با فعالیت‌های جاری در این مجتمع بندری از نزدیک  آشنا شدند.

بنادر استان خوزستان به لحاظ برخورداری از جاذبه‌های گردشگری در زمینه دریایی همچنین همجواری با مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس  و یادمان  شهدا، هرساله شاهد سفر هموطنان در ایام تعطیلات نوروزی به این مناطق است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *