مسابقات فرهنگی ورزشی آبادان با استقبال مهمانان نوروزی مواجه شد

خورنا: نائب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان از استقبال مناسب شهروندان و به ویژه مهمانان و مسافران نورزی از برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی خبر داد.

محمود تیلا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از ابتدای نوروز تاکنون ۹ مسابقه ورزشی در رشته های مختلف همچون پرتاب دارت، حل جدول، پرتاب موشک کاغذی و غیره برگزار که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

وی افزود: در این مسابقات دو هزار و ۲۰۰ نفر شرکت کردند که در مجموع به ۲۳۰ نفر از برندگان در این مسابقات جوائزی اهدا شد.

تیلا با اشاره به برنامه ریزی ستاد نوروزی در راستای اجرای برنامه ها و مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه ایام نوروز اظهار کرد: بر این اساس مسابقات متعدد و مفرحی برای خانواده ها تدارک دیده شد که در فضایی شاد و پر از هیجان در محل بوستان معلم و زمین چمن مصنوعی شهدای شرکت نفت (جنب سینما نفت) برگزار شد.

نائب رئیس هیئت ورزشهای همگانی آبادان از حضور علاقمندان به طور خانوادگی در مسابقات از ویژه گیهای خاص این مسابقات نام برد و تصریح کرد: مسابقات در دوگروه سنی بزرگسال و کودک انجام می شد.

تیلا یادآور شد: تفکر استفاده مناسب‌ از ابزار فرهنگ و ورزش برای توسعه فرهنگ شهروندی، با نشاط‌ کردن فضای شهر و بازگرداندن امید به آن باید به عنوان اصلی ترین رسالت سازمانهای دولتی و شهری به ویژه شهرداری ها باشد.

وی گفت: برای این منظور در جهت ایجاد شور نشاط اجتماعی وسر زندگی  در میان شهروندان آبادانی در سالهای اخیر هیئت ورزش‌های همگانی با برگزاری برنامه های ورزشی خانوادگی و مفرح در سطح پارکها اقدام کرده است که خوشبختانه رضایت عمومی را نی به هرماه داشته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *