یک کشته در واژگونی یک پژو در محور هندیجان – ماهشهر

خورنا: مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان خوزستان از مرگ یک نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در محور هندیجان – ماهشهر خبرداد.

رضا رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ایام نوروز مرکز فوریت‌های پزشکی استان خوزستان به علت تردد بی‌شمار میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور در آماده باش کامل است و در این مدت که از سال گذشته ماموریت‌های فراوانی از سوی پرسنل این مرکز در نقاط مختلف استان انجام شده است.

وی افزود: کل ماموریت های این مرکز در روز پنج شنبه هفتم فروردین ماه  ۳۷۸ ماموریت بوده که از این تعداد ۳۵۱ غیر تصادفی و ۲۷ تصادفی بوده اند. ضمن اینکه ۱۷ مورد تصادف اعزام به بیمارستان در این روز داشتیم.

رفیعی با اشاره به ماموریت های صورت گرفته این مرکز در روز جمعه عنوان کرد: برخورد پژو ۲۰۶ و سمند در محور رامشیر ـ اهواز – مارون در ساعت ۱۴ و ۲۵ دقیقه روز جمعه دو نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشت که به بیمارستان گلستان انتقال یافتند.

مسئول روابط عمومی فوریت های پزشکی استان خوزستان عنوان کرد: همچنین واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۰ محور ماهشهر ـ هندیجان در ساعت ۳ و ۱۵ دقیقه صبح ۹ فروردین سه نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشت که مصدومان به بیمارستان هندیجان انتقال یافتند.

رفیعی بیان کرد: واژگونی پراید در اندیمشک ، پل زال در ساعت ۲ و ۴۸ دقیقه بامداد روز نهم فروردین نیز پنج مصدوم داشت که به بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک منتقل شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *