آمادگی سوسنگرد برای اسکان کاروان‌های راهیان نور

خورنا: شهردار سوسنگرد از آمادگی این شهر برای اسکان کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

سعید عوده‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوسنگرد اظهار کرد: شهر سوسنگرد در پیشانی جنگ تحمیلی بوده که متأسفانه هنوز آثار جنگ تحمیلی در سطح شهر باقیمانده است.

وی افزود: شهرداری سوسنگرد با توجه به اینکه این شهر کوچک است، برخی مکان‌ها را در نظر گرفته تا کاروان‌های راهیان نور در آنجا اسکان داده شوند.

شهردار سوسنگرد خاطرنشان کرد: برگه‌های تبلیغات و معرفی مناطق مختلف سوسنگرد آماده شده است تا موارد مورد نیاز به مسافران نوروزی و زائرین کاروان‌های راهیان اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به مناطق گردشگری سوسنگرد تصریح کرد: از جمله مناطق گردشگری سوسنگرد می‌توان به گونه‌های طبیعی، ساحل‌سازی و آبشارهای مصنوعی اشاره کرد.

عوده‌زاده ادامه داد: مراکزی که هر ساله کاروان‌های راهیان نور  به صورت باشکوه و گسترده از آن استقبال به‌عمل می‌آورند یادمان شهید صبحانی و شهدای آذربایجانی است.

وی عنوان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر سعی کرده‌اند در تمام جلسات و مواردی که مطرح می‌شود مباحث مربوط به راهیان نور و توریست درمانی را مورد بررسی قرار دهند و در این خصوص همکاری لازم را به‌عمل آورند.

شهردار سوسنگرد در پایان ابراز داشت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز، با اداره بازرگانی مذاکراتی شده تا در یک فروشگاه نمایشگاهی به عنوان عرضه مستقیم کالا راه‌اندازی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *