استقرار پایگاه‌های نوروزی اورژانس در گذرگاه‌های خوزستان

خورنا: رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: ایستگاه‌های سلامت در چهار گذرگاه استان از ۲۵ اسفندماه برای خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی فعال می‌شوند.

 

دکتر سیداسداله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: فوریت‌های پزشکی استان، پایگاه‌های جاده‌ای خود را با صد در صد توان خود فعال می‌کند. از آن‌جا که بیشتر حوادث در جاده‌ها رخ می‌دهد و خدمات‌رسانی در شهرها راحت‌تر است تقویت پایگاه‌های جاده‌ای بیشتر در دستور کار قرار گرفته است و در پایگاه‌های شهری تغییر چندانی ایجاد نخواهد شد.

 

وی ادامه داد: در هر ایستگاه سلامت نیز یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس سبک و در کنار تیم فوریت‌های پزشکی، تیم بهداشتی به صورت تایم روزانه (۱۲ ساعته) مستقر می‌شود. تیم‌های فوریت‌های پزشکی به صورت ۲۴ ساعته در پایگاه‌های سلامت حضور خواهند داشت تا به شهروندان و مهمانان نوروزی خدمات مطلوب ارایه شود.

 

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان افزود: اقدامی که امسال در دستور کار اورژانس استان قرار گرفت این است که توزیع دارو به وسیله کامیون‌های پخش دارو صورت می‌گیرد و دیگر نیازی به حضور آمبولانس‌ها در انبارهای دارو نیست.

 

موسوی اظهار کرد: همچنین اکیپ‌های پشتیبانی در این ایام افزایش خواهند یافت و در حوزه بهداشت نیز اکیپ‌های نظارتی به صورت روزانه از مراکز طبخ و توزیع غذا بازدید و روند فعالیت آن را بررسی می‌کنند. نمونه‌گیری از مواد غذایی مورد استفاده در این مراکز نیز باید به صورت روزانه انجام شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *