مجتمع بندری امام خمینی آماده استقبال از گردشگران نوروزی است

خورنا: معاون اداری، مالی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: مجتمع بندری امام خمینی(ره)، دومین بندر بزرگ تجاری کشور آماده استقبال از میهمانان و گردشگران نوروزی است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی این اداره کل، ˈجهانگیرنجاتیˈ روزسه شنبه در در نشست هماهنگی ستاد استقبال از نوروز افزود: مسوولان بندرامام خمینی(ره) همانند دیگر شهرهای گردشگری کشور در تکاپو و جنب و جوش خاصی برای استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.

وی با تاکید بر ضرورت آمادگی کامل به منظور استقبال از میهمانان نوروزی گفت: برای پاکیزگی و آراستگی مجتمع بندری در نوروز ۹۳ و فراهم کردن امکانات رفاهی برای میهمانان نوروزی در چارچوب ارائه خدمات بهتر به هموطنان و مسافران نوروزی، کمیته هایی تشکیل که هر کدام امور محوله را تا پیش از شروع مسافرت های نوروزی انجام می دهند.

نجاتی از ارائه خدمات غریق و نجات در سایت قایقرانی پارک ساحلی، تشکیل اکیپ های خوشامد گویی و راهنمایی مسافران، تامین آب آشامیدنی و امکانات اولیه برای مسافران، ساماندهی سرویس های بهداشتی و برنامه ریزی برای پیشگیری از ایجاد مشکلات ترافیکی که همزمان با ایام نوروز ممکن است به عنوان برنامه های نوروزی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) برشمرد.

معاون اداری، مالی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: رنگ آمیزی بلوارها، نصب هزاران قطعه پرچم، هرس درختان، کاشت نهال های جدید، نورپردازی خیابان ها واقع در مجتمع بندری امام خمینی(ره)، نصب بنرهای خیرمقدم و تبریک ایام نوروز، ایجاد امکانات رفاهی از جمله فروشگا ه، رستوران، تعمیرات خودرویی، اکیپ درمانی، خدمات اینترنتی و مخابراتی از جمله اقدام ها در این ارتباط است.

وی گفت: در سال گذشته خدمات در خورتحسین به هموطنانی که از اقصی نقاط کشور به این مجتمع بندری سفر کرده بودند ارایه شد و امید می رود با برنامه ریزی جامع و کامل هموطنان در نوروز امسال رضایت بیشتری از این خدمات داشته باشند.

مجتمع بندری امام خمینی(ره)، دومین بندر بزرگ تجاری کشور، در جنوب خوزستان واقع شده که به لحاظ برخورداری از جاذبه های گردشگری طبیعی، ساحلی و بندری هرساله شاهد حضور هموطنان بی شماری از نقاط مختلف کشور بویژه در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *