برای تصدی سمت فرماندارها از کادر وزارت کشور استفاده شود/ معارفه فرماندار جدید ماهشهر

خورنا: معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان گفت: برای تصدی سمت فرمانداری شهرستان‌ها باید از کادر وزارت کشور استفاده شود که این مسئله می‌تواند مزیت‌های خوبی به دنبال داشته باشد.

به گزارش خورنا به نقل از فارس از ماهشهر، فرج‌الله خبیر ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان، با تبریک دهه مبارکه فجر، اظهار داشت: اراده مردم و رهبری پیامبرگونه امام راحل (ره) منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد.

وی تصریح کرد: رهبری داهیانه، نفوذ کلام، و همت بالای امام راحل (ره) و جانفشانی مردم، باعث شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن انقلاب به ثمر رسیده و جمهوری اسلامی به ثمر برسد.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: تا به امروز نیز نظام جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به این نقطه فراز و نشیب‌های فراوانی را طی کرده است.

خبیر در ادامه با تأکید بر اینکه خدمت صادقانه به مردم باید سرلوحه کار مسئولان قرار بگیرد، افزود: مردم دین زیادی بر انقلاب و نظام دارند و در هر عرصه‌ای که نیاز به حضور آنها بوده با تمام توان در صحنه حاضر شده‌اند.

وی تأکید کرد: بنابراین چنین مردمی شایسته خدمتگزاری هستند و مسئولان باید در این راستا نهایت تلاش خود را به کار ببرند.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان در ادامه شهرستان بندر ماهشهر را از شهرستان‌های مهم استان برشمرد و اذعان داشت: وجود صنایع بزرگ پتروشیمی، نفت، بنادر مهم و بندر امام خمینی (ره) که یکی از بنادر بزرگ کشور به شمار می‌رود و عمده صادرات و واردات کالا از آن صورت می‌گیرد این منطقه را به یکی از مهم‌ترین مناطق کشور و استان تبدیل کرده است.

خبیر متذکر شد: بدون شک اداره چنین شهرستان و منطقه‌ای کار ساده‌ای نیست و نیاز به همدلی و همکاری تمام مسئولان، نهادها، دستگاه‌ها و ادارات دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه به دستور وزیر کشور استانداران مجاز به استفاده از مأموران به خدمت در منصب فرمانداری نیستند، اظهار داشت: برای تصدی سمت فرمانداری شهرستان‌ها باید از کادر وزارت کشور استفاده شود که این مسئله می‌تواند مزیت‌های خوبی به دنبال داشته باشد.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: یکی از محاسن این مسئله استفاده از استعدادهای درون سیستم وزارت کشور است.

در پایان این آیین از تلاش‌های شش ماهه سیدجعفر طباطبایی تقدیر و به جای وی منصور قمر به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر معرفی شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *