۷۵ درصد شبکه فاضلاب اجرا شده رامهرمز در مدار بهره برداری قرار می گیرد

خورنا: مجری طرح فاضلاب رامهرمز گفت: در صورت رفع معارض موجود در مسیر شبکه فاضلاب آبادان ۷۵ درصد از شبکه فاضلاب اجرا شده رامهرمز در مدار بهره برداری قرار می گیرد.

محمد مالکی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هم اکنون حدود ۴۰ درصد از شبکه اجرا شده در دست بهره برداری است، افزود: با رفع معارضین موجود درفاز ۵ کوی فرهنگیان حدود ۳۵ درصد دیگر از شبکه اجرا شده قابلیت بهره برداری پیدا می کند که این امر به زودی تحقق خواهد یافت.

وی در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فاضلاب رامهرمز نیز اظهار کرد: تا کنون ۴۳ کیلومتر از شبکه فاضلاب در مناطق جوی آسیاب، کوی دهقان، خیابانهای شقایق، کوی شهرداری، فرهنگیان، طالقانی، باغ سمیع و محدوده بلوار معلم و کوی پلیس کار شده است و در این راستا ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار از شبکه مدرن جمع آوری و دفع فاضلاب برخوردار شده اند.

مجری طرح فاضلاب رامهرمز کل متراژ مورد نیاز به آسفالت در شهر رامهرمز از ابتدا تا کنون را حدود ۳۸ کیلومتر عنوان کرد و گفت: بیش از ۳۲ کیلومتر از نوارهای حفاری شده کار ترمیم و آسفالت آنها به پایان رسیده و آسفالت مناطق باقی مانده نیز به سرعت در حال انجام است که پیش بینی می شود حجم انبوهی از این مناطق بزودی به پایان برسد.

مالکی با بیان اینکه ظرف یکسال گذشته از زمان آغاز این پروژه با اعتبار اوراق مشارکت معادل ۱۹ سال گذشته کار انجام شده است و هم اکنون اتصالات نهایی خطوط شبکه در حال اجراست،تصریح کرد: ادامه این روند مستلزم ادامه همکاری و همراهی دستگاه ها و صبوری مردم رامهرمز است.

وی وعده داد: ان شاالله ظرف یک سال آینده کل پروژه فاضلاب شهر رامهرمز به اتمام خواهد رسید و تا ۱۸ ماه پس از پایان پروژه نیز زمان تضمین اجرای کار خواهد بود.

گفتنی است فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهر رامهرمز با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی هم اکنون به صورت آزمایشی در مدار بهره برداری است و اجرای فازهای تکمیلی این تصفیه خانه با تامین اعتبار مورد نیاز احداث و تکمیل خواهند شد.