نصب دوربین‌های مداربسته در میادین ماهشهر

خورنا: فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: با هزینه اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، نصب دوربین‌های مداربسته در میادین ماهشهر انجام گرفت.

احمد معاونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر در راستای ارائه خدمات بهینه و مناسب به شهروندان تاکنون اقدامات مؤثر و قابل قبولی را ارائه داده اشت.
وی افرود: در این راستا به منظور نظارت هر چه بیشتر بر عبور و مرور اتومبیل و موتورسیکلت‌ها، رفت‌وآمد شهروندان و همچنین جلوگیری از تخلفات رانندگی، اقدام به نصب دوربین‌های مداربسته در میادین شهر کرده‌ایم.
فرمانده انتظامی ماهشهر اضافه کرد: همچنین نصب این دوربین‌ها به‌منظور جلوگیری از مزاحمت‌های عمومی افراد اخلال‌گر در شهرستان نیز بسیار مؤثر است.
وی با اشاره به میزان اعتبار تخصیص یافته برای خرید دوربین‌های مذکور تصریح کرد: برای خرید و راه‌اندازی این دوربین‌ها میزان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
معاونی خاطرنشان کرد: این دوربین‌ها به‌طور خودکار تخلفات رانندگی و … را ضبط کرده و پس از آن برگ جریمه به منزل متخلفان ارسال می‌شود.
به گفته وی ماهشهر بعد از اهواز دومین شهر استان بوده که به این سیستم مجهز شده است.
فرمانده انتظامی ماهشهر با اشاره به مکان نصب دوربین‌های مداربسته در سطح شهرستان افزود: شش دستگاه دوربین مداربسته در شش میدان این شهر نصب و راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: به‌زودی این اقدام در بخش‌های شهرستان نظیر شهرک‌های مدنی، طالقانی، چمران و بندرامام نیز انجام می‌گیرد.
معاونی تصریح کرد: برقراری نظم و امنیت در شهرستان نیازمند همکاری و تعامل هر چه بیشتر شهروندان با این ارگان است.
وی در پایان با اشاره به اینکه تنها هدف نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در مناطق است،گفت: امیدواریم که مردم شهرستان نیز نیز با اجرای ضوابط و مقررات تعیین شده، بیش از پیش در راستای برقراری آرامش در منطقه تلاش کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *