مشکل کمبود آب شرب کوت عبدالله حل شد

خورنا: عضو شورای شهر کوت عبدالله گفت: پس از مدتها مشکل کمبود آب شرب برخی مناطق کوت عبدالله حل شد.

فخریه فریح‌ گفت: معضل کمبود آب در برخی مناطق مردم را اذیت می کرد. روزانه در برخی مناطق تنها چند ساعت آب شرب داشتند و مردم مرتب پیگیر این موضوع بودند تا اینکه این مشکل اخیرا حل شد.

وی همچنین اظهار کرد: فرماندار و اعضای شورا و دیگر مسئولان همه برای حل این مشکل تلاش کردند تا اینکه کارشناسان اداره آب نیز خانه به خانه بازدید به عمل آوردند.

فریح‌ زاده گفت: مناطقی همچون کوت نواصر، شریعتی، کانتکس و … حتی روزانه ۲۰ ساعت آب نداشند. برخی مناطق پمپ آب نیز در خانه ها جوابگو نبود و آب خیلی ضعیف بود.

عضو هیات رئیسه شورای شهر کوت عبدالله همچنین افزود: مسئله دیگر که به شدت پیگیر آن هستیم مسئله جوی های رو باز فاضلاب است که همه اعضای شورا پیگیر حل این مشکل هستند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر کوت عبدالله با اشاره به کمبود فضاهای سبز در این شهر اظهار کرد: حدود ۱۲ سال مربی ورزش بانوان هستم و می دانم که استعدادهای فراوانی در این شهر وجود دارد که متاسفانه امکانات بسیار کمی برای این استعدادها در نظر گرفته شده است.

فریح زاده یادآور شد: امکانات در کوت عبدالله تنها برای ۱۰ درصد از استعدادهای ورزشی وجود دارد. نبود زمین های مناسب ورزشی برای علاقمندان به فوتبال و مکان مناسب برای ورزش بانوان از جمله مشکلات ما است