ساخت و نصب پلاک‌های ۱۰ رقمی منازل خرمشهری

خورنا: رئیس اداره پست خرمشهر گفت: در صورت تأمین اعتبار یک میلیارد ریالی ساخت و نصب پلاک‌های ۱۰ رقمی منازل و اماکن این شهرستان محقق می‌شود.

خضیر گلبانی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری ۴۴۸ هزار مرسوله برای سایر مقاصد کشور ارسال و ۵۰۰ هزار مرسوله وارد شده به خرمشهر توسط نامه‌رسانان پست توزیع شده است.
وی شمار مرسوله‌های سال گذشته این شهرستان را ۴۸۶ هزار مرسوله عنوان کرد و افزود: مرسوله‌های سال جاری در مقایسه با کل مرسوله‌های سال گذشته ۹۲ درصد از لحاظ ترافیکی محقق شده است.
رئیس اداره پست خرمشهر افزود: روزانه به طور متوسط ۳ هزار مرسوله وارد خرمشهر می‌شود.
وی ایجاد رفاه و آسایش برای عموم مردم را از اهداف مهم سازمان پست عنوان کرد و افزود: همچنین ارائه خدمات متنوع قابل انعطاف توسط نرم افزارهای جدید شبکه با کمترین هزینه و با حداکثر سرعت، دقت و امنیت بالا از اهداف دیگر سازمان پست است.
گلبانی‌زاده افزود: همچنین علاوه بر برگزاری دوره آموزش اخلاق حرفه‌ای با توجه به حرفه و کار تخصصی نیروها، در راستای تکریم ارباب رجوع فرم‌های نظرسنجی در اختیار مردم قرار داده شده و بر اساس نظرسنجی و میزان رضایت نسبی مردم جمع‌بندی و رصد می‌شود.
وی در ادامه در خصوص نامگذاری معابر سطح شهرستان چنین توضیح داد: تاکنون جلسات متعددی با شهرداری و شورای اسلامی شهر در خصوص نام‌گذاری معابر در مناطق نوساز شهر برگزار شده اما نتیجه‌ای نداشته است.
رئیس اداره پست خرمشهر خاطرنشان کرد: مقرر بوده که اطلاعات کد ۱۰ رقمی روی پلاک منازل نصب و این کدها حذف شوند ولی شهرداری که طبق قانون تأمین کننده اعتبار و مجری این طرح بود متاسفانه این کار را عملی نکرده است.
به گفته وی اجرای طرح نام‌گذاری و ساخت و نصب تابلوها در سطح شهر ضروری است.
گلبانی‌زاده با اشاره به مزایای اجرای این طرح گفت: با اجرای این طرح دستگاه‌های خدمات‌رسان علاوه بر جلوگیری از حوادث ناگوار می‌توانند به راحتی محل و نشانی مورد نظر را به موقع پیدا کنند.
وی اعتبار مورد نیاز برای ساخت و نصب پلاک‌های ۱۰ رقمی را یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود شهرداری به سرعت این اقدام را انجام دهد تا مردم از حقوق شهروندی برخوردار شوند.
رئیس اداره پست خرمشهر در پایان افزود: همه تلاش اداره پست شهرستان در راستای رفاه و آسایش شهروندان و ارائه خدمات مناسب‌تر به آنهاست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *