لیگ دسته ۳ فوتبال کشور/ گل به خودی۲ امتیاز با ارزش را از شهرداری ماهشهر گرفت

خورنا: از هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشورتیمهای فرهنگ رامهرمز و شهرداری ماهشهر پس از ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه تساوی ۱ بر ۱ دست یافتند. دو تیم که در گروه چهارم مسابقات قرار دارند در حضور بیش از ۲۰۰۰ تماشاگر مشتاق رامهرمزی در استادیوم تختی این شهر به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خورنا در نیمه اول بازی کم افت و خیز دنبال شد و بازیکنان دو تیم نتوانستند خواسته مربیان خود را اجرا کنند.

با شروع نیمه دوم تفکرات مربیان در حال شکل گرفتن بود که یک ارسال بلند و اشتباه رضا رهدار نسب مدافع میانی تیم فرهنگ در دفع توپ موجب شد در دقیقه ۶۲ دروازه قرمز پوشان توسط میثم باوی مهاجم سیه چرده و بلند بالای شهرداری باز شود.

پس از این گل تیم فرهنگ با هجوم از چپ و راست و عمق دفاع حریف صاحب چند موقعیت مناسب گل شد که عبدالرضا محمدیان ، صادق صدریان ، بابک حاتمی و فرید آقایی نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

بازی می رفت با همین نتیجه به سود ماهشهریها تمام شود که در دقیقه نود ارسال بلند سید احسان موسوی بازیکن تعویضی تیم فرهنگ را یاسین آلبوسوف مدافع میانی شهرداری با پشت سر به تور دروازه خودی چسباند تا دو تیم با اشتباه مرگبار مدافعان میانی خود امتیازات را تقسیم کنند.

هم اکنون دو تیم با ۵ امتیاز در رده چهارم و پنجم جدول قرار دارند و چشم به هفته های آینده دوخته اند تا خود را به جایگاه اول یا دوم برای صعود از گروه خود برسانند.

انتهای خبر/ یونس عبادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *