شهردار خرمشهر در جلسه امروز اعضای شورا انتخاب می‌شود

خورنا: سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: شهردار خرمشهر در جلسه امروز اعضای شورا انتخاب می‌شود.

علیرضا ابراهیمی اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر در جلسه امروز خود قرار است رئیس شهردار این شهر را انتخاب کنند.

وی افزود: شهردار از بین دو گزینه نهایی انتخاب شده شورا انتخاب خواهد شد.

سرپرست شهرداری خرمشهر ادامه داد: البته قرار است امروز گزینه‌های دیگری نیز برنامه‌های خود را ارائه کنند و در نهایت اعضا به رای‌گیری خواهند پرداخت.

ابراهیمی تصریح‌کرد: امروز شهردار خرمشهر قطعاً از بین گزینه‌های موجود انتخاب خواهد شد.

وی در خصوص قانونی ‌بودن سرپرستی خود در شهرداری با توجه به قانون جدید مبنی بر عدم امکان انتصاب سرپرست پیش از انتخاب شهردار نیز اضافه‌کرد: انتصاب بنده به عنوان سرپرست شهرداری قانونی بوده است.

سرپرست شهرداری خرمشهر خاطرنشان‌کرد: با توجه به اینکه محمد نظارت همچنان شهردار خرمشهر است انتخاب من به عنوان سرپرست مشکلی به لحاظ قانونی ندارد.

ابراهیمی گفت: با توجه به مشکلات موجود در خرمشهر و لزوم تلاش برای رفع آنها امیدواریم اعضای شورای شهر تصمیم نهایی خود را در جلسه امروز اتخاذ کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • آشنا رييس شوراي شهر خرمشهر فكر ميكند هنوز مدير مدرسه است و مردم شاگردانش . براي شركت مردم در جلسه نه به راه قانوني عمل ميكند (راي گيري براي علني شدن جلسه ) نه عرف ومعرفت عذر خواهي از شهروندي دارد كه او را انتخاب كرده و خودش اجازه ورود به ساختمان شورا را بهش داده بود . آنهم شهرونديكه بيطرفي خود را به رييس شورا و نائب رييس اعلام كرده است . اگر سيد جواد ادريس پور براي توجيه رفتارش حرفي براي گفتن ندارد و نخواهد اجازه ورود به جلسه و علني شدن شورا همكاري كند خودمان براي احقاق حقمان پيشقدم شويم . چون جلسات در پس دربهاي بسته در نهاد اجتماعي شورا بودار است .