شهردار آغاجاری: از تمام ظرفیت های شهرداری برای پیشرفت آغاجاری استفاده کرده ایم

خورنا: شهردار آغاجاری گفت: از تمام ظرفیت های شهرداری برای پیشرفت و آبادانی آغاجاری استفاده کرده ایم.

علیرضا ره انجام در گفتگو با خبرنگار خورنا در آغاجاری اظهار داشت: از تمام ظرفیت های شهرداری برای پیشرفت و آبادانی آغاجاری استفاده کرده ایم و انتظار داریم شرکت های مستقر در منطقه به کمک شهر و شهرداری بیایند.

شهردار آغاجاری خاطرنشان کرد: ساماندهی میدان ورودی شهرستان آغاجاری رو به روی دانشگاه پیام نور در حال انجام است.

وی ادامه داد: در طراحی این میدان سعی شده از نمادهایی استفاده شود که در بر گیرنده قدمت کهن و فرهنگ غنی این شهر نفت خیز  باشد.

ره انجام افزود: این مجموعه دارای محوطه، چندین آلاچیق، چندین برج نوری ۱۸ متری و آبنما زیبای میباشد. مساحت این میدان حدود ۱۲ هزار متر مربع و ۲ هزار و ۵۰۰ متر طول است که با حدود ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در حال احداث است.

وی در ادامه تصریح کرد: ساماندهی ورودی بهبهان به آغاجاری و امیدیه به آغاجاری، اصلاح پیچ  خطرناک دانشگاه پیام نور که سالیانه موجب تصادفات میگردید، آماده سازی قبور مطهر شهدای گمنام و احداث پارک محله ای در کوی هفده شهریور و کوی امام از فعالیت های یک سال گذشته شهرداری آغاجاری میباشد.

شهردار آغاجاری بیان کرد: هرس، جین و پاچین نمودن درختان سطح شهر، خرید ست های ورزشی جهت نصب در سطح شهر، خرید و نصب پایه های پرچم و خرید، مونتاژ و نصب برج های نوری ۱۸ متری در میدان مقابل دانشگاه پیام نور نیز از اقدامات این شهرداری است.

راه انجام ادامه داد: طراحی و اجرای فضاهای داخل میدان مقابل دانشگاه پیام نور، اصلاح شکل هندسی میدان پارک بعثت در راستای تکمیل طرح، ادامه ی کار اجرای فاز دوم پارک بانو، شروع بکار نصب ۲۰ عدد آلاچیق در سطح شهر، اجرای پیاده رو از شهرک صنعتی بطرف دانشگاه پیام نور و جمع آوری نخاله های ساختمانی از سطح شهر و انتقال به مکان های مورد نیاز از کارهای انجام شده شهرداری آغاجاری میباشد.

وی افزود: ساماندهی فضای داخلی پارک بعثت، تهیه و کاشت حدود ۱۰ هزار انواع نهال در سطح شهر، خرید و نصب استندهای تبلیغاتی در سطح شهر، رنگ آمیزی میادین، جداول و لوازم پارک ها، طراحی و احداث پارک محله ای در سه منزلی ها، خرید و نصب ۷۰ عدد چراغ های پارکی، خرید و نصب برج های ۹ متری و خرید و نصب ۳ عدد برج روشنایی ۶ متری نیز از فعالیت های خدمه پرتلاش شهرداری آغاجاری بوده است.

شهردار آغاجاری بیان داشت: اجرای ادامه ی کار پل کوی ۱۷ شهریور به شهرک مهاجرین، بازسازی آبنماها، کف سازی قسمت جدید بازار صفا، اصلاح جداول ورودی بهبهان همراه با خاکریزی، کود پاشی و نهال کاری، اصلاح شکل هندسی بلوار ورودی بهبهان، خرید ۲۰ عدد سطل زباله ثابت، خرید وسیله ی بازی و نصب در پارک دولت و راه اندازی اتوبوس در مسیر پیام نور به شهر و بلعکس از اقدامات کم نظیر شهرداری آغاجاری بوده است.

وی همچنین بیان داد: شهرداری اقدام به تکمیل منازل معوض جهت بازگشایی بلوار ورودی در مسیر بهبهان کرد که این کار بزرگی در شهر آغاجاری بود.

شهرداری آغاجاری گفت: شهرداری جهت طراحی کلیه المان ها، تابلوها و فضاهای سبز از مشاورین مجرب دعوت کرد و سعی شد تا زیبایی شهر آغاجاری نیز افزایش یابد.

علیرضا ره انجام در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار خورنا بهره برداری از فاز اول پارک بانو را از دیگر پروژه های انجام شده این شهرداری عنوان کرد و افزود: در این پروژه، یک آبنما چهار عدد آلاچیق یک برج نوری ۱۸  متری و چندین برج نوری ۹ متری استفاده شده است.

وی ادامه داد: اجرای روشنایی داخلی فاز دوم پارک بانو نیز از اقدامات انجام شده شهرداری آغاجاری بود که قبلا روشنایی قسمت حاشیه مسیر اصلی آن انجام شده بود و اخیرا روشنایی قسمت داخلی فضای سبز و محوطه انجام شده است .

ره انجام، در راستای زیبا سازی سطح شهر بیان داشت: در این خصوص شهرداری اقدام به نقاشی و دیوار نویسی از دیوارهای سطح شهر در معابر و خیابانهای اصلی نموده که موجب تغییر چهره شهر و ایجاد روحیه و نشاط شهروندان و زیبایی معابر شده است.

شهردار آغاجاری تصریح کرد: اجرای فضای سبز تهیه و کاشت حدود ۱۰  هزار انواع نهال در سطح شهر، چهره شهر را دگرگون کرده است. همچنین جمع آوری خاک ها و نخالهای موجود در سطح شهر و مورد های آلوده ، خاکریزی و تسطیح مجدد، کاشت درخت، درختچه و چمن از دیگر اقدامات انجام شده شهرداری آغاجاری بوده که در راستای زیباسازی انجام شده است.

انتهای خبر/ حسین رحمتی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس باتشکرازشهردارمحترم اما مگر آغاجاری یه شهر تفریحی وتوریستیه که این همه آلاچیق باهزینه بالا احداث کردینچندنفر ازاین آلاچیق ها استفاده میکنن توبلواربسیج به سمت نمره ۱۷مزحکترین چیزتوعمرم دیدیم پیاده رو جای راه رفتنه یا نصب ادوات ورزشه نزدیک ۴۰مترازفضای پیاده رورواشغال کرده واقعا خنده داره متاسفم براخودم که توشهرم این همه بودجه صرف رنگ کردن دیوار آلاچیق بی استفاده وسایل ورزشی بدون استفاده رومیبینم