فرماندار جدید شهرستان ماهشهر معرفی شد/ انتقاد امام جمعه از تغییر دقیقه نودی

خورنا: سید جعفر طباطبائی به عنوان فرماندار جدید ماهشهر تودیع و معارفه شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از ماهشهر، صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان، نماینده مردم ماهشهر در مجلس و همچنین معاون سیاسی استانداری خوزستان مراسم تودیع و معارفه سید جعفر طباطبائی به عنوان فرماندار جدید ماهشهر برگزار شد.

امام جمعه ماهشهر با انتقاد از این تغییر دقیقه نودی فرماندار بیان کرد: شاید دلیل این گونه تغییرات یکی از ویژگی های دولت نهم و دهم بوده است که مسئولان را بدون توجه به شرایط و زمان تغییر میدادند.

سید کریم حسینی، معاون سیاسی استانداری خوزستان در خصوص این تغییر دقیقه نودی اظهار داشت: قرار بود این تغییر فرماندار اواخر سال ۹۰ صورت گیرد اما به دلیل نزدیک بودن به انتخابات تصمیم گرفتیم تا این تغییر را پس از انتخابات انجام دهیم.

وی ادامه داد: این تصمیم بر اساس نظرسنجی، مشورت با مسئولان شهرستان و همچنین نظرخواهی از نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

منوچهر حیاتی فرماندار سابق ماهشهر در این مراسم حضور نیافت که موجب اعتراض معاون سیاسی استاندار قرار گرفت.

معاون سیاسی استاندار خوزستان در خصوص عدم حضور منوچهر حیاتی اظهار داشت: بهتر بود که آقای حیاتی جهت احترام به جمع و مافوق خود در این مراسم حضور پیدا میکردند.

حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات منوچهر حیاتی در شهرستان ماهشهر بیان داشت: شهرستان ماهشهر ویژگی های مثبت فراوانی دارد و باید مسئولان با شناسایی و رسیدگی برنامه ریزی شده به این ویژگی ها، باعث رشد و ترقی شهرستان شوند.

گفتنی است سید جعفر طباطبائی تا پیش از این معاون فرماندار ماهشهر بود. وی همچنین فرمانداری هندیجان، فرمانداری باغملک و معاونت فرمانداری آبادان را در کارنامه خود دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • قنواتی منوچهر حیاتی قلب مردم شریف ماهشهر بود و هست ، آقایان بدانند که با تعویض حیاتی تیر به قلب مردم زدند و از امروز طوایف مختلف ، امام جمعه محترم ماهشهر ، پاسداران سپاه ، ورزشی ها و ...... آرام نخواهند نشست حاج حبیب تو محبوب مردم ماهشهر بودی تو چرا!!!!!؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! این ننگ تا ابد بر پیشانی کسانی که باعث و بانی این امر بودند خواهد ماند
  • الف-ب سلام تغییر مسولین امری عادی است و ضمن تقدیر از زحمات این عزیز، تغییر ایشان را بسیار صحیح مدانیم. ایشان ابتکار عمل خاصی در مسائل مهم ماهشهر از خود بروز ندادند. ضمن احترام به شخصیت خوب ایشان به نظر میرسد از اول استعداد این کار را نداشتند. همه باید پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و برای فرماندار جدید دعا کنیم نه از منافع یک فرد دفاع کنیم. دوستدار همه ماهشهری ها
  • esmaeil همانطور که گفته شد این گونه عزل و نصب ها در دولت احمدی نژاد بسیار معمولی ست؛ حال هرچه؛ حیاتی رفت و سید فرماندار شد و نباید با اینگونه نظر دهی ها این شیرینی را به کام فرماندار جدید تلخ کرد؛بلکه باید با گفتن تبریک قوت قلبی برای فرماندار جدیدمان باشیم ؛
  • سارینا حیاتی قرار بعد اعلام شهرستان شدن به این زودی فرماندار شهرستان بندرامام خمینی (ره) بشه آدم بسیار خوبی بود آقای حیاتی کارهای زیادی هم انجام داده فرماندار نمونه استان هم شده بزرگترین اشتباء تاریخ ماهشهر انجام داد من بچه سربندرم خیلی دوست دارم بیاد فرماندار سربندر بشه
    • esmaeil حالا سربندر کجا تا ساختمان فرمانداری احداث بشه و شهرستان بشه . شما اگه دست از این تجزیه طلبی بردارید شهرستان بندر ماهشهر شهرستان ویژه و بندر آزاد مثل اروند و آبادان خواهد شد .
  • ناشناس این اقدام در این شرایط به طور قطع توهینی از سوی نماینده شهرستان جناب آقاجری به مردم ماهشهر است امید است که به یاری دوستانی که در روزهای آینده عنان مسوولیت های شهری را به عهده می گیرند بتوانیم جلوی ایه گونه دهن کجی به شعور مردم ماهشهر را گرفت این انتخاب که قطعا تکاپویی عجولانه برای ماندن در مناسب مهم از سوی خط فکری خاصی است که در انتخابات اخیر رای نیاورده جا تاسف بسیار دارد.
    • esmaeil شما خیلی سخت به موضوع نگاه میکنید . در همه جا اینگونه تغییرات به وجود میاد . با این کامنت هایی که شما میذارید به آقای طباطبایی توهین میکنید . ابتدا عملکرد فرماندار جدید را ببینید و سپس اظهار نظر کنید .
  • ناشناس آشنا کی گفته بندر امام شهرستان شده که شما فرماندار انتخاب میکنید ؟ بندر امام همچنان بخشی از ماهشهره و بر اساس اطلاعاتی که من دارم دولت جدید هم قصد داره برای همیشه این ماجرا رو تموم کنه و اعلام میکنه که بندر امام شهرستان نخواهد شد چون مصوبه شهرستان شدن بندر امام غیر قانونی و غیر اصولی بوده. انشالله با هم یک شهرستان ویژه خواهیم شد و پیشرفت خواهیم کرد.
    • esmaeil انشالله شهرستانی ویژه تشکیل خواهیم داد و در استان شهرستان نمونه خواهیم شد
  • امیر این یک بازی بچه گانه است که دولت در آخرین ساعات عمرش به راه انداخته است ومهره هایی مثل طباطبایی هم قربانی این باری هستند.درتمام کشور این تغییرات دقیقه نودی انجام شده است وتمام (اکثر)کسانی هم که منصوب شده اند از تیم جلیلی بودند.آنها به خیال خام خود می خواهند هرینه تغییر مدیران و فرمانداران را برای دولت آقای روحانی بالا ببرند و ایجاد چالش نمایند.حبیب آقاجری هم بازی خورده همین جریان است.در هر حال به نظر می رسد آنها با همین فرماندار (حیاتی) میتوانستند حتی دولت بعدی را متقاعد کنند که فرماندار را بدلیل شایستگی هایش تغییر ندهد ولی به نظر من دردولت مقتدر تدبیر و امید,فرماندار جدید هیچ شانسی ندارد.
  • جمعي از شهروندان و ايثارگران اتفاقا مردم ماهشهر گله مند هستند كه چرا اين تغيير به موقع خود انجام نشد. از بيسواد و با سواد كه سئوال كني ناكارآمدي مديريتي را تاييد مي كنند و اگرچه اين اقدام لازم دور اتفاق افتاده است ولي بايد آن را به فال نيك گرفت و اميدوارم كه همچنان شاهد تغييرات ضروري در برخي از ادارات ناكارآمد شهرستان هم باشيم. وهرگونه تعلل در انجام اصلاحات مديريتي براي شهري كه استعداد و امكانات بالقوه زيادي دارد خسارت بار است و ما از نماينده و فرماندار جديد مي خواهيم كه بفوريت و بدون ملاحظه كاري وارد عمل شوند چرا كه وقتي با تعلل و ملاحظه كاري اقدامي صورت مي گيرد متاسفانه ناحقي حق جلوه داده مي شود. و فضا هم براي قضاوت غبار آلود مي گردد و براي عده اي شبه ايجاد مي شود و وقت پاسخ دادن به شبهات هم وجود ندارد. امروز مردم به دنبال عمل صادقانه و شفاف هستند مردمي كه حماسه سياسي را خلق كردند منتظر حماسه اقتصادي و سازندگي هستند و اين امكان فراهم نمي شود مگر اينكه در تيم مديران شهرستان خون تازه اي جاري شود. و بديهي است كه ديگر جاي فرصت سوزي نيست. پيشنهاد ما اين است كه نيروهاي توانمند و با انگيزه و بومي شهر در اولويت قرار گيرند.
  • عسگرى دوستان ماهشهرى سلام ما باغملکيها خيلى تلاش کرديم آقاى طباطبايي را در باغملک ماندگار کنيم.هنوز از اينکه ايشون را از دست داديم حسرت ميخوريم.قدر ش را بدانيد.باتشکر
  • جمعي از دانشجويان اينكه يك نفر يا چند نفر از طرف مردم اظهار نظر كنند در ماهشهر مرسوم است وليكن مردم از تحول و تغييري كه مصالح عمومي در آن لحاظ شده است استقبال مي كنند و انشاءالله اثرات مفيد اين تحول مديريتي را در شهرستان و در آينده اي نه چندان دور شاهد خواهيم بود. و براي بعضي از افراد كه در جريان ريشه اي مشكلات شهر نيستند رفع ابهام خواهد شد.
  • شباني اقاي حياتي با عدم تشرف فرمايي خود در مراسم توديع فرماندار جديد كاري بت شكنانه انجام دادند و مراتب اعتراض همه واقع بينان ماهشهري و طرفداران حق و انصاف رو نشان دادند.اخه به چه علتي اين تغيير ناگهاني ان هم در اخرين روزهاي دولت قبل روي داد جز اينكه سياسي كاري و حرام كردن مهره هاي خالص و خاكي؟در كدامين دوره فرمانداران قبل شهرستان واقعا مظلوم ماهشهر تكاني خورد وسيمايي نو به خود ديد؟
  • سمیره اقای حیاتی باید در مراسم معارفه شرکت می کرد تا بزگواری خودش را نشان دهد.