لزوم توجه مضاعف مسئولان استانی به روستاهای شادگان

خورنا: فرماندار شادگان خواستار توجه مضاعف مسئولان استانی به مشکلات بخش و روستاهای این منطقه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی پیش از ظهر امروز در نشست با دهیاری و بخشداری‌های این منطقه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شوراها پل ارتباطی مردم با مسئولان هستند و می‌توانند در عمرانی و آبادانی شهر و روستاها نقش به سزایی ایفا کنند.

وی اضافه کرد: اتحاد دهیاران و اعضای شورا با یکدیگر به مراتب سبب انسجام شورا می‌شود و مشکلات مردم را کاهش خواهد داد.

فرماندار شادگان در همین راستا از مسئولان شهری و استانی خواست برای هماهنگی و تعامل بیشتر با بخشداری و دهیاری‌های شهرستان اقدامات لازم را در دستور کار اجرایی قرار دهند.

*جذب سرمایه‌گذار برای افزایش اشتغالزایی

بخشدار بخش خنافره شادگان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: اعضای شوراها در روستاها، افراد مورد اعتماد مردم بوده و باید تلاش بیشتری برای رفع مشکلات مناطق حوزه اجرایی خود انجام دهند.

مهدی طبری عنوان کرد: اعضای شوراها باید با ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تعامل بیشتری برقرار کرده و نظارت دقیق بر عملکرد دهیاران را بیش از پیش محقق کنند.

وی افزود: اعضای شوراهای روستا همچنین با همراهی مردم می‌توانند موجبات خدمت رسانی مضاعف و عمران و آبادانی روستاها را رقم بزنند.

بخشدار بخش خنافره شادگان با اشاره به اینکه دهیاران مدیران اجرایی روستاها هستند، گفت: از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها انتظار می‌رود برای رفع مشکلات روستائیان، دیدارهای مردمی داشته باشند و دغدغه‌های آنها را از نزدیک بشنوند.

وی بیان کرد: دهیاران باید مردم را با خود همراه کنند، پاسخگوی مشکلات آنها باشند و در مقابل انتظارات قانونی خود را از مردم مطالبه کنند.

طبری اضافه کرد: در سال جاری برای خدمت‌رسانی مضاعف به بخش و روستاهای شادگان، به دنبال جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره به اینکه تمرکزمان را بر افزایش اشتغالزایی در منطقه استوار کرده‌ایم، گفت: امیدواریم در این زمینه سایر مسئولان شهری و استانی نیز ما را همراهی کنند.

در پایان این جلسه دهیارها نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.