امام جمعه بهبهان: پروژه‌های تعطیل راه‌اندازی شوند

خورنا: امام جمعه بهبهان گفت: شهرستان بهبهان از توسعه نیافتگی رنج می‌برد و این وضعیت در خور شان شهر و شهروندان نیست.

حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: شهرستان بهبهان نسبت به دیگر شهرها مانند روستاست و این وضعیت برای شهر و شهروندان بهبهانی در خور شان نیست.

وی با اشاره به برخی مشکلات موجود در این شهرستان عنوان کرد: چند سالی‌ست که پروژه بید بلند ۲ کلنگ خورده و تا حدودی شروع به کار کرد اما متاسفانه در حال حاضر تعطیل است.

امام جمعه بهبهان اضافه کرد: متاسفانه این پروژه فقط میلیاردها هزینه بر جای گذاشت و دولت و ملت را بدهکار کرد و دیگر هیچ سودی برای منطقه دربر نداشته است.

وی بار دیگر با بیان اینکه وضعیت بخش‌های مختلف این شهر در شان شهر شهید پرور و نخبه پرور و شهر یک‌هزار و ۱۰۰ شهید نیست، گفت: بیشترین ضربه را به این شهرستان سیاست زدگی و سیاست بازی مسئولان وارد کرده است و چوب اصلی بر سر پیشرفت بهبهان را همین سیاست بازی‌ها می‌زند.

ابوعلی با بیان اینکه شهرستان بهبهان از توسعه نیافتگی رنج می‌برد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل و حمایت مضاعف مسئولان ملی و استانی یکی پس از دیگری مشکلات این شهرستان از میان راه پیشرفت آن برداشته شود.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی بهبهان بیان کرد: با وجود زحمات بسیار زیاد مسئولان و ماموران نیروی انتظامی اما باید در راستای ایجاد امنیت مضاعف در شهرستان همتی مضاعف شود.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920505000675#sthash.hGF18jsR.dpuf