کمبود روزانه ۳ تا ۴ هزار متر مکعب آب در رامشیر

خورنا: فرماندار رامشیر با بیان اینکه روزانه با کمبود ۳ تا ۴ هزار متر مکعب آب مواجه هستیم خواستار تأمین آب شهر از رودخانه جراحی شد.

به گزارش خرونا، رماندار رامشیر در جلسه ای که به منظور تأمین آب شرب پایدار شهر رامشیر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید با اشاره به اینکه در حال حاضر آب شرب شهر رامشیر از طریق خط لوله انتقالی از اهواز تأمین می شود خواستار تأمین  آب از رودخانه پر آب جراحی شد.

حمید سیلاوی به افزایش ۳/۲ درصدی جمعیت رامشیر و نصب بیش از  ۲۰۰۰ کنتور در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت : روزانه با کمبود ۳ تا ۴ هزار متر مکعب آب برای تأمین آب شرب ۶۷۵۰ مشترک مواجه هستیم .

در ادامه مهندس محتشمی مدیر اجرایی طرح آب رسانی به جنوب شرق استان خوزستان از پیشرفت ۷۰ درصدی مخزن ۸۰۰۰ متر مکعبی ذخیره آب در رامشیر خبر داد و افزود : با تکمیل این مخزن و نصب دو فیلتراسیون در مسیر ورودی آب مخزن در آینده ای نزدیک دیگر شاهد قطعی آب در رامشیر نخواهیم بود.

گفتنی است ماه گذشته با برق رسانی به روستای باطولی همه روستاهای شهرستان رامشیر از نعمت برق برخودار شدند تا تحمل گرمای طاقت فرسای تابستان برای مردم راحتتر شود.