بخشدار اروندکنار تاکید کرد: تلاش دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبار عمرانی

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از اروندکنار، لطیف حیایی اهوازی صبح امروز در جلسه کمیسیون حفاری اروندکنار اظهار داشت: حل مشکلات عمرانی شهر تنها با تعامل و همکاری میان دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر است.
وی بیان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با نظارت مستقیم بر روند اجرای پروژه‌ها کیفیت و سرعت بخشی به پروژه‌های اجرایی را دنبال کنند.
بخشدار اروندکنار افزود: دستگاه‌های حفار باید قبل از اجرای پروژه ها در راستای کاهش هزینه و اتلاف سرمایه با هم هماهنگ باشند.
وی ادامه داد: اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی سبب افزایش انگیزه در مرزنشینان منطقه می‌شود و تأثیر بسزایی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر دارد.
لطیف حیایی اهوازی تصریح کرد: در راستای حل مشکلات تردد شهروندان با توجه به فرارسیدن فصل زمستان ترمیم نوارهای حفاری باید در دستور کار مسئولان شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
وی در ادامه گفت: مسئولان باید در راستای عدم خسارت به تأسیسات زیربنایی شهر قبل از اجرای پروژه ها نقشه‌ها را مطالعه و از کارشناسان خبره بهره ببرند.
بخشدار اروندکنار اضافه کرد: اروندکنار از ظرفیت‌های قابل توجهی در زمینه‌های مختلف بهره‌مند است که امیدواریم مسئولان با توجه به این ظرفیت‌ها روند عمران و آبادانی این بخش را تسریع ببخشند.
وی افزود: در حال حاضر پروژه‌های عمرانی متعددی در بخش اروندکنار در حال اجراست که امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد توسعه و آبادانی اروندکنار باشیم.
حیایی اهوازی ابراز امیدواری کرد: مردم اروندکنار همچون گذشته همکاری مطلوبی با مسئولان در راستای اجرا و تسریع در پروژه‌ها داشته باشند.
وی در پایان گفت: امیدواریم با اجرا و بهره برداری از پروژه‌ها شاهد توسعه و رونق روزافزون این منطقه باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *