حضور ۴ آبادانی در تیم ملی کیوکوشین

خورنا: پیمان ادیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: علیرضا کریمی، محمد حسین آلبونعیم، سید محمد چنعانی زاده و سیروس قره‌باغی، چهار کاراته‌کای آبادانی هستند که برای حضور در مسابقات جام جهانی ژاپن به اردوی تیم ملی خردسالان، نوجوانان ایران دعوت شدند.
وی در همین خصوص اضافه کرد: مسابقات جام جهانی ژاپن از روز ۲۸ آبان ماه با حضور تیم‌های قدرتمند جهان در شهر توکیو آغاز به کار می‌کند.
سرمربی آبادانی تیم ملی خردسالان، نوجوانان کیوکوشین کاراته ایران افزود: اردوی تیم ملی ایران یک هفته قبل از اعزام به مسابقات در تهران برپا شده تا تیم کشورمان با آمادگی کامل راهی رقابت‌ها شود.
وی خاطرنشان کرد: ۲۵ بازیکن برای حضور در مسابقات جهانی ژاپن در اردوی تیم ملی حاضر شده که این بازیکنان تا پیش از برپایی اردو در شهرهای محل سکونت خود به تمرین می‌پردازند.
ادیبی تصریح کرد: به غیر از بنده دو مربی تهرانی نیز در کنار تیم ملی خردسالان،نوجوانان ایران حضور داشته تا با قدرت تمام راهی مسابقات جهانی شویم.
وی از اعزام قطعی بازیکنان آبادانی به مسابقات جهانی خبر داد و افزود: تمام ۲۵ ورزشکار شرکت‌کننده در اردو به رقابت‌های جهانی اعزام شده که این موضوع کاراته‌کاهای آبادانی را نیز شامل می‌شود.
رئیس هیئت کاراته آبادان در ادامه از برگزاری تجلیل از پیشکسوتان کاراته این شهرستان گفت و اضافه کرد: این مراسم به مناسبت روز تربیت‌بدنی و روز بیست‌وششم مهرماه در تالار مهر آبادان برگزار می‌شود.
وی در پایان گفت: در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، رئیس هیئت کاراته استان، دبیر سبک شوتوکان ایران، رئیس لیگ کیوکوشین ایران از مهمان‌های ویژه هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *