تشکیل بانک اطلاعات مشاغل اولیای دانش‌آموزان در آبادان

خورنا: غلامرضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: زنگ نمادین هفته پیوند اولیا و مربیان صبح امروز با حضور مسئولان شهری و اولیا دانش‌آموزان در مدرسه ملک‌الشهدای بهار آبادان زده شد.
وی افزود: در این هفته نخستین جلسه اولیا و مربیان در مدارس برگزار می‌شود.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش آبادان در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی برای ارتباط بهتر با اولیا دانش‌آموزان تدارک دیده شده که از جمله آن می‌توان  به تشکیل بانک اطلاعاتی مشاغل اولیاء دانش‌آموزان برای ارتباط بهتر بین اولیا و مدارس در سال جاری، برگزاری کلاس آموزش خانواده و غربالگری بین دانش‌آموزان و اولیا اشاره کرد.
خلیلی‌نیا در ادامه گفت: از فواید تشکیل بانک اطلاعاتی مشاغل ایجاد ارتباطی هم سو بین اولیا و مدارس است و سبب سهیم شدن اولیاء در کارهای اجرایی مدارس می‌شود.
وی افزود: برای ارتباط بهتر بین اولیا و مدارس طی انتخاباتی که بین روسای انجمن‌های مدارس صورت می‌گیرد پنج نفر انتخاب می‌شوند که این افراد می‌توانند در جلسه‌های آموزش و پرورش حضور داشته باشند.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش آبادان در پایان ابراز امیدواری کرد هفته اولیا و مربیان فرصت مناسبی برای گسترش ارتباط بین خانواده‌ها و مدارس باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *