جوجه‌ریزی ۱۸۰ هزار قطعه‌ در مرغداری‌های شوشتر

خورنا: مدیر اداره جهادکشاورزی شوشتر از جوجه‌ریزی ۱۸۰ هزار قطعه‌ای در مرغداری‌های این شهرستان خبر داد و گفت: تولید مرغ در این شهرستان رونق می‌گیرد.

نادر پوررکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در شرایط کنونی در مرغداری‌های شهرستان شوشتر جوجه‌ریزی انجام شده است و مرغداری‌ها در حال مراقبت و پرورش هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد جوجه‌ریزی در مرغداری‌های شوشتر افزایش داشته است، گفت: جوجه‌ریزی‌های انجام شده در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

مدیر اداره جهادکشاورزی شوشتر با اشاره به مقدار دقیق جوجه‌ریزی انجام شده در مرغداری‌های شهرستان شوشتر افزود: در مرغداری‌های شهرستان شوشتر ۱۸۰ هزار و ۶۵ قطعه جوجه‌ریزی شده است.

پوررکنی با اشاره به تعداد مرغداری‌های شوشتر خاطرنشان کرد: مرغداری‌های شهرستان در حال حاضر ۱۱ باب هستند که امید است با حضور سرمایه‌گذاران و فعالان در این بخش افزایش یابد.

مدیر اداره جهادکشاورزی شوشتر با اشاره به اینکه تولید مرغ در شهرستان افزایش خواهد داشت، عنوان کرد: تولید مرغ در سال‌جاری در شوشتر به مرز ۲۸۴ تن خواهد رسید که رقم چشمگیری است.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم در سال‌جاری با این میزان تولید، مشکلی برای تامین گوشت مرغ در سطح شهرستان شوشتر و شهرهای مجاور به وجود نیاید و تامین گوشت مرغ به سادگی میسر شود.