امام جمعه شوشتر: مردم ایران اجازه مذاکره با استکبار را نمی‌دهند

خورنا: امام جمعه شوشتر گفت: مردم ایران اجازه مذاکره با دولت مردان متکبر، خبیث، دروغ‌گو و مخالف اصول انسانی استکبار جهانی را نمی‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: مردم ایران حوادث تلخی که استکبار جهانی برای ایران اسلامی رقم زده است فراموش نمی‌کنند و در این بین از جنایت‌های این دولت متکبر و خبیث نمی‌گذرد.

وی با اشاره به انهدام هواپیمای مسافربری ایران اسلامی توسط ناو آمریکایی در خلیج فارس، افزود: انهدام هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس بدون هیچ دلیلی از سوی استکبار جهانی اگر به اشتباه بود از کاپیتان آن ناو با اهدای نشان تقدیر نمی‌کردند و در این صورت نشان از تعمد در این حادثه است که این مهم برای ملت ایران به اثبات رسیده است.

وی با اشاره به زوایای این حادثه بزرگ و تلخ تصریح کرد: در این حادثه ۲۹۸ نفر از هموطنان بی‌گناه ایران بر اثر اصابت گلوله شلیک شده از سوی این ناو در آسمان کشته شدند و جنایتی بزرگ به نام این کشور خبیث در تاریخ معاصر ایران به ثبت رسید که باید در این باره بسیار تحلیل و بررسی شود.

*مشارکت۷۳ درصدی در جهان بی‌نظیر است

سلیمانی با اشاره به مشارکت مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری، افزود: در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت ۷۳ درصدی بی‌نظیر است و باید قدردان این مشارکت حداکثری بود.

وی خاطرنشان کرد: در این انتخابات امانتداری نظام به اثبات رسید، زیرا رئیس جمهور جدید با ۳۰۰ هزار رای اختلاف رئیس جمهور منتخب شد ولی در سال ۱۳۸۸ بسیاری به دروغ به نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود اختلاف ۱۲ میلیونی تهمت تقلب در انتخابات زدند.

وی بیان کرد: با برگزاری این انتخابات پرونده فتنه ۸۸ نیز به طور کامل بسته شد زیرا هیچ بهانه‌ای برای تکرار مسائل مطروحه در چهار سال گذشته نبود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر افزود: در انتخابات رفتار کاندیدای پیروز و شکست خورد بسیار سنجیده بود و به این دلیل از آنها تشکر می‌کنم.

*انتخابات ۲۴ خرداد نمایش آزادی بیان در بالاترین تراز ممکن بود

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات ۲۴ خرداد همه کاندیداها برنامه‌ها، انتقادها و پیشنهادهای خود را برای رفع مشکلات موجود در کشور مطرح کردند و هیچ مشکلی در بیان این مسائل وجود نداشت.

وی عنوان کرد: پیروز انتخابات ریاست جمهوری روحانی مبارز در پیش از انقلاب و همراهی نستوه در دوران انقلاب اسلامی است و در مسئولیت‌های مختلف به خوبی امتحان خود را پس داده است.

سلیمانی ابراز کرد: در شرایط کنونی انتخاب حجت‌الاسلام روحانی نشان داد که نیروهای مورد اعتماد رهبری معظم انقلاب هنوز مورد وثوق مردم هستند.

وی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری سال‌جاری حتی یک شکایت از سوی کاندیداها به شورای نگهبان واصل نشده است و این نشان از روش‌های صحیح تبلیغات و بهبود شرایط انتخابات در ایران اسلامی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر در پایان اظهار کرد: این انتخابات به خوبی قدرت نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کرد و نشان داد که پیروی از رهبری معظم انقلاب بهترین روش برای پیشبرد نظام جمهوری اسلامی است.